پیشکسوت باشگاه پرسپولیس جدایی مهدی عبدی از جمع سرخپوشان را اتفاق خوبی برای این بازیکن دانست.

محمد برزگر در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و مهم این بود که از دو بازی ابتدایی شش امتیاز گرفت. البته تیمِ گل‌محمدی از فرم ایده‌آل خود فاصله دارد، ولی نباید فراموش کرد که لیگ تازه شروع شده است و مطمئناً پرسپولیس در هفته‌های آینده به شرایط ایده‌آل خواهد رسید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی بعدی این تیم که مقابل ذوب‌آهن خواهد بود، خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن امسال تغییرات نسبتاً زیادی داشته و محمد ربیعی سرمربی این تیم هم یکی از مربیان خوب و تاکتیکی فوتبال ایران است. بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس محکوم به گرفتن سه امتیاز است. بعید می‌دانم مشکلی سر راه پرسپولیس برای پیروزی در این مسابقه قرار بگیرد.

وی راجع به جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم من این بهترین اتفاق برای عبدی بود، چون شرایط این بازیکن به جایی رسیده بود که دیگر توسط یحیی گل‌محمدی به بازی گرفته نمی‌شد. به هر حال هر مربی سبک و تفکرات خودش را دارد و شاید عبدی بتواند در تراکتور توانایی‌هایش را بیشتر نشان دهد. متأسفانه پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است و قطعاً باید یک مهاجم خارجی و باکیفیت جذب کند.

برزگر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال هم به تسنیم گفت: پرسپولیس بدون شک باز هم مدعی اول قهرمانی است، ولی استقلال و سپاهان نیز رقیبانی جدی هستند. امیدوارم پرسپولیس امسال هم در لیگ قهرمان شود و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)