پرسپولیس نیوز : محمد برزگر با حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص وضعیت کنونی پرسپولیس صحبت کرد.

وی اظهار داشت: پرسپولیس بعد از شکست سنگین مقابل الهلال شرایط روحی نامناسبی پیدا کرده بود ولی با تلاش کادر فنی و حمایت هواداران این مقطع سخت پشت سر گذاشته شد و یک نتیجه خوب در دربی همه چیز را به حالت عادی برگرداند تا تیم دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

وی افزود: از شکست سنگین مقابل الهلال نباید ناراحت شد و باید از آن درس گرفت. این نتیجه واقعیت فوتبال ما در قیاس با الهلال بود. از لحاظ امکانات، زیرساخت، هزینه و… ما با تیم‌های عربی قابل مقایسه نیستیم و وقتی چنین تفاوتی وجود دارد نتایج این چنینی هم اتفاق می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد محرومیت مهدی طارمی گفت: طارمی بازیکن بزرگی است و نقش تعیین کننده‌ای در پرسپولیس داشته و دارد و نبود او قطعاً به زیان تیم است ولی برانکو به خوبی تیم را جوری درست کرده است که کمترین ضربه از نبود نفرات به پرسپولیس وارد شود. علیپور و منشا خوشبختانه زوج خوبی در خط حمله تشکیل داده‌اند.

برزگر در پایان در مورد فعالیت خودش در تیم جوانان پرسپولیس هم اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و امکانات و حمایت‌های لازم از سوی باشگاه انجام می‌شود و فکر می‌کنم توانستیم تیم خوبی تشکیل دهیم که هم در لیگ جوانان نتایج خوبی کسب شود و هم بازیکنان خوبی پرورش داده شده و برای تیم بزرگسالان پشتوانه‌سازی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)