محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس قهرمانی راحق مسلم سرخپوشان دانست و ابراز امیدواری کرد تا این تیم درلیگ قهرمانان آسیا این بار بدرخشند و قهرمان شوند.

مصاحبه با این پیشکسوت از نظرتان می گذرد.

آقا محمد لیگ تمام شد و مثل هرسال پرسپولیس بازهم در چالش انتخاب سرمربی قراردارد!

نه آقا! نگران نباشید.چالشی در کار نیست.مربیان بزرگ باید افتخار کنند که مربی این تیم می شوند.پرتماشاگرترین تیم آسیاست.پرسپولیس که بدون مربی نخواهد ماند.خیالتان راحت.به زودی یا اوسمار تمدید می کند یا نفر بهتر جایگزینش می شو. مگر کم تیمی داریم.کلی بازیکن باکیفیت داریم.تیممان هرسال دارد قهرمان می شود.بازیکنان تاپ و شاخص در تیم داریم.کلی ستاره داریم.از قطر که قهرمان آسیا است بازیکن به پرسپولیس می آید.بهترین بازیکن ازبکستان در پرسپولیس است.مدافع تیم ملی گرجستان که چندروز دیگر در یورو۲۰۲۴بازی می کنند در پرسپولیس است.چرا از موضع بالا حرف نزنم؟! من یک سوال از شمادارم؟!

بفرمایید

در نیم فصل دوم چند بازیکن جذب پرسپولیس شد؟

اورونوف،کریم حسن،محمد خدابنده لو،عیسی آل کثیر و….

خب،همین بازیکنان به همراه دیگربازیکنان برای قهرمان شدن کافی بودند.اورونوف بیشترین امتیازات رابرای تیم آورد.واقعا تاثیر گذار بودند.بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول کولاک کردند.خداروشکر قهرمان شدند و به حق هم جام قهرمانی راگرفتند

نقش اوسمار در موفقیت پرسپولیس؟

قطعا نقش زیادی داشتند.ایشان مربی خوبی هستند و امیدوارم به زودی تمدید کنند.اما اینکه مدام بگویند وقت میخواهم و…یک مقدار باعث تردید می شود که شاید رویش نمی شود بگوید نمی آیم.بنابراین ایشان باید تکلیف خودراباپرسپولیس زود مشخص کند.

اگر اونیاید،فکرمی کنی مربی خارجی همچنان بهتر است یا گزینه داخلی؟!

راستش برای من مهم موفقیت پرسپولیس است.امیدوارم زودتر سرمربی تیم مشخص شود.

بعضی بازیکنان پرسپولیس قراردادشان روبه اتمام است و این ممکن است کار را برای سرخپوشان سخت کند…

از مدیران باشگاه می خواهم باهمه بازیکنان پرسپولیس تمدید کنند.باهمه آنها.زحمت کشیدند.با جان و دل برای قهرمانی پرسپولیس جنگیدند. امیدوارم علاوه بربازیکنان فعلی،چندبازیکن خوب و باکیفیت هم به تیم اضافه شود.

اورونوف و یکی دوبازیکن دیگر مثل گولسیانی و بیرانوند هم ظاهرا مشتریان جدی و پولدار دارند؟

بهرحال پرسپولیس این مزیت ها راهم دارد.به نظرم پرسپولیس سکوی پرتاب است.بازیکنان دراین تیم به چشم می آیند و راهی تیمهای اروپایی می شوند.پرسپولیس عشق است آقا.توصیه من به پدیده های لیگ و بازیکنان باکیفیت این است که به پرسپولیس بیایند.این تیم بس که شخصیت دارد به بازیکنان هم شخصیت می دهد و سکوی پرتابشان می شود.

راستی استقلالی ها بعد از قهرمانی پرسپولیس کلی این قهرمانی را زیر سوال بردند!

ایرادی ندارد.شما بفرمایید با این حرفها آنها قهرمان شدند یا می شوند؟ الان جام قهرمانی نزد چه تیمی است؟! پرسپولیس.پس هواداران و پرسپولیسی ها لذت این قهرمانی راببرند تا لیگ جدید شروع شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)