بازیکن قدیمی پرسپولیس بر این باور است که تیم گل‌محمدی به عنوان قدرت اول آسیا می‌تواند از سد الهلال عبور و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان برسد.

محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا با ابراز خرسندی از شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با برگزاری چند بازی دوستانه می تواند به هماهنگی بیشتر دست پیدا کرده و برای بازی مهمی که برابر الهلال پیش روی دارد، آماده شود.

او در ادامه افزود: درست است که بازی سختی در خانه حریف برابر یکی از پرمهره ترین و متمول ترین باشگاه های آسیا داریم اما ما هم پرسپولیس هستیم و قدرت اول آسیا محسوب می شویم و با مهره های ارزشمند و کادر فنی باتجربه و خوبی که در اختیار داریم می توانیم از سد این حریف قدر عبور کرده و به مرحله بعد برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: مهمترین نکته ای که بچه ها باید حواس شان باشد و از آن غفلت کنند، این است که نباید از حواشی تیم های عربی و جنگ های روانی آنها غافل شوند، موضوعی که حتی امکان دارد در بحث داوری به وجود بیاید. خوشبختانه پرسپولیس مهره های باتجربه و سرد و گرم چشیده کم ندارد و آنها باید این موضوع را به نفرات دیگر هم گوشزد کنند. الهلال تیم قدرتمند و مرموزی است که ممکن است آنها از هر راهی برای برد برابر پرسپولیس وارد شود و باید حواس تیم کاملا به این موضوع معطوف باشد.

او ادامه داد: درست است این تیم بازیکن گردن کلفت و گرانقیمتی دارد اما اطمینان دارم از نظر فنی و فوتبالی نمی تواند روبروی غیرت و توان فنی پرسپولیسی ها قد علم کند. پرسپولیس با آرامش در طول بازی و همین طور تدابیر و آنالیز خوبی که کادر فنی در حضور مربیانی مثل یحیی گل محمدی، حمید مطهری و … از حریف دارد می تواند از سد الهلال عبور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)