مالک باشگاه میلان تاکید کرد نایب رئیس روسونری از جمع قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان جدا نخواهد شد.

کمتر از یک از پس از آنکه آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان از استعفای قریب‌الوقوع خود خبر داد و گفته شد که قرار است پائولو مالدینی، مدافع پیشین تیم جای او را بگیرد، سیلویو برلوسکونی، مالک و رئیس روسونری اعلام کرد، معاون 69 ساله او میلانی‌ها را ترک نخواهد کرد.

برلوسکونی با تاکید بر این که گالیانی به فعالیت 27 ساله خود به عنوان مدیر اجرایی میلان ادامه می‌دهد به شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: آرامش به میلان بازگشته است و آدریانو گالیانی مثل سایر اعضای باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نخست وزیر پیشین ایتالیا قرار بود امروز (شنبه) سری به زمین تمرینی میلانلو زده و با اعضای تیم دیدار کند اما از این کار صرف‌نظر کرد که این اتفاق بر شایعات موجود پیرامون روسونری دامن زد. وی با رد این شایعات افزود: تنها دلیلی که نتوانستم به میلانلو بروم و در کنفرانس خبری حاضر شوم نامساعد بودن شرایط جوی بود. من و آدریانو گالیانی شب گذشته با یکدیگر شام خوردیم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. او حالا بسیار آرام‌تر از گذشته است.

میلان در فصل جاری یکی از بدترین شروع‌های تاریخ خود در سری A را تجربه کرده است و همین اتفاق سبب شده که روسونری در پله سیزدهم جدول رده‌بندی جای بگیرد. شروع ضعیف تیم همچنین سبب بروز اختلافاتی میان اعضای هیئت  مدیره از جمله باربارا برلوسکونی (دختر مالک باشگاه) با آدریانو گالیانی و تصمیم وی برای کنار‌ه گیری از سمت خود شده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)