مرجع خبری پرسپولیس : عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره برنامه باشگاه پرسپوليس براي برپايي جشن قهرماني جام حذفي در ورزشگاه آزادي عنوان كرد:


اميدواريم فردا پيروز شويم و عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهيم. براي برپايي جشن قهرماني در ورزشگاه برنامه‌هاي خاصي داريم و جشن ويژه‌اي را برگزار خواهيم كرد.

وي گفت: نورافشاني از طبقه دوم ورزشگاه آزادي يكي از آيتم‌هاي جشن قهرماني است. اقامه نماز شكر با حضور كليه بازيكنان، اعضاي كادر فني و مديران باشگاه در زمين چمن ورزشگاه و خواندن دعا با كمك هواداران از ديگر برنامه‌هاي ما براي جشن قهرماني بعد از بازي است.

عليپور تاكيد كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته تصميم داريم از 3 تن از پيشكسوتان پرسپوليس كه اسامي آنها در جلسه امروز بعدازظهر باشگاه مشخص خواهد شد، تقدير كنيم.

 

وي درباره حوايز در نظر گرفته شده براي بازيكنان در صورت قهرماني در جام حذفي تصريح كرد: جوايز مورد نظر به باشگاه ارائه و توسط مديريت باشگاه تأييد شده است و در اولين فرصت بعد از پيروزي برابر گسترش فولاد به بازيكنان پرداخت خواهد شد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در مورد ليست مازاد بازيكنان اين تيم عنوان كرد: هنوز فهرستي از سوي كادرفني به باشگاه در مورد بازيكنان مازاد يا بازيكناني كه قرار است در فصل آينده جذب شوند ارائه نشده است. يك روز بعد از ديدار جام حذفي با هماهنگي كاشاني اين فهرست اعلام مي‌شود تا پيگيري‌هاي لازم انجام شود.

وي با اشاره با استقبال احتمالي بي‌نظير هوادارن پرسپوليس از فينال جام حذفي اظهار داشت: احترام خاصي براي هواداران گسترش فولاد قائل هستيم، اما به ما اجازه دهيد كه انتظار حضور 120 هزار تماشاگر را در ورزشگاه داشته باشيم. به همين منظور نتواستيم بيشتر از 10 درصد ظرفيت ورزشگاه را به تيم ميهمان اختصاص دهيم تا با حضور تمام هواداران جشن قهرماني را در آزادي برگزار كنيم.

ديدار برگشت فينال جام حذفي فردا ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. پرسپوليس در بازي رفت يك بر صفر به برتري رسيده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)