پرسپولیس نیوز : مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری نشست هایی با مدیران پنج تیم فوتبال حاضر در رقابت های لیگ برتر به منظور پیگیری وضعیت آنها خبر داد.

در حاشیه نشست خبری حمیدرضا گرشاسبی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با وضعیت تیم های فوتبال لیگ برتری و نشست های خصوصی میان آنها توضیحاتی داده شد.

وی در این رابطه اظهار داشت: تیم های تهرانی مظلوم هستند. یک سوم تیم های تهرانی در لیگ برتر حضور دارند، اما فاصله زیاد با یکدیگر دارند. در همین راستا تشکلی با حضور ۵ تیم تهرانی لیگ برتری تشکیل داده ایم و با آنها نشست هایی برگزار کرده ایم.

گرشاسبی با بیان اینکه تا به امروز دو نشست با مدیران ۵ تیم تهرانی لیگ برتری برگزار شده است، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این تیم ها اعلام حمایت می کنند. این نشست ها را برگزار می کنیم تا اگر مسئولان این تیم ها مشکلی دارند و فکر می کنند در بخش اعتبارات می‌توانیم کمک حال آنها باشیم، آن را بیان کنند. به هر حال از طریق برخی مقامات و ۳۵ نماینده ای که استان تهران در مجلس دارد، می توانیم پیگیر وضعیت تیم های خود باشیم.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: بر همین اساس، در هر یک از دو نشست خود از حضور یک مقام استفاده کرده ایم و این روند را در نشست‌های آتی نیز دنبال خواهیم کرد.

گرشاسبی گفت: همچنین در نشست هایی که با تیم های لیگ برتری داشته ایم، به مدیران آنها اعلام کردیم که استان تهران آماده است پروژه های نیمه تمام را به شما واگذار کند در همین زمینه مسئولان سایپا برای در اختیار گرفتن یک استخر نیمه تمام اعلام آمادگی کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)