پرسپولیس نیوز : برنامه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از بازی مقابل سایپا در جام شهدا مشخص شد.

برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از بازی این تیم مقابل سایپا در جام شهدا مشخص شد.

بر این اساس بازیکنان پرسپولیس عصر امروز در ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم پاراگ خواهند رفت و طبق برنامه اعلام شده سرخ‌پوشان فردا صبح تمرین ندارند تا بازیکنان به استراحت بپردازند.

تمرین سرخ‌پوشان فردا عصر از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تمرین روز چهارشنبه تیم پرسپولیسی‌ها در دو نوبت برگزار می‌شود. ابتدا سرخ‌پوشان در ساعت 10 صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند و سپس در ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر به انجام تمرینات خواهند پرداخت.

تمرین تیم پرسپولیس در روز پنج‌شنبه تنها یک نوبت خواهد بود و بر این اساس طبق اعلام برانکو بازیکنان تیمش تمرین در صبح پنج‌شنبه استراحت می‌کنند و از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمریناتشان را از سر خواهند گرفت. همچنین تیم پرسپولیس روز جمعه و در چارچوب جام شهدا به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

گفتنی است اردوی تیم پرسپولیس از امروز در هتل المپیک تهران آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر نظر سرمربی کروات خود هستند تا تمرینات سرخ‌پوشان به ورزشگاه شهید کاظمی منتقل شود.

 

در حالی که طبق توافقات صورت گرفته میان سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال استادیوم شهید کاظمی به سرخ‌پوشان رسیده اما هنوز زمان حضور پرسپولیسی‌ها در این ورزشگاه مشخص نیست.

قرار است نقل و انتقال این ورزشگاه تا 10 روز آینده به پرسپولیسی‌ها نهایی شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتقال تمریناتشان به این ورزشگاه هنوز زمان دقیقی را مشخص نکرده‌اند.

در این خصوص گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس هستند تا با اعلام سرمربی کروات خود تمرینات سرخ‌پوشان به ورزشگاه شهید کاظمی منتقل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)