پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پایان اولین نشست تخصصی اخلاق در رسانه‌های ورزشی از معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه خواست، یک طرح مطالعاتی و تحقیقاتی جامع را در این حوزه انجام دهد.

 به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان امروز پس از جمع بندی مباحث مطرح شده در نشست اخلاق در رسانه‌های ورزشی گفت: من در جلسه‌ای که رهبر معظم انقلاب با اهالی ورزش داشتند، حضور داشتم. در آنجا شاهد دغدغه ایشان در حوزه اخلاق در ورزش و رسانه‌های ورزشی بودم. آنچه معظم له در بیاناتشان مورد اشاره قرار دادند، توصیه نبود یک دغدغه جدی بود. حضرت آقا به دو نکته اساسی اشاره داشتند؛ اول اینکه بدی‌ها و ناهنجاری‌ها در مقابل خوبی‌ها و هنجارها برجسته نشوند، دیگر اینکه مسائل گوناگون بهانه‌ای قرار داده نشود تا افراد را با یکدیگر درگیر کنند.

وی افزود: ایشان به این مساله تاکید داشتند که نباید بر ایجاد فضای پرتنش تاکید شود و فکر می‌کنم در این نشست تخصصی مباحث خوبی درباره گره‌هایی که وجود دارد، مطرح شد. حالا از آقای دکتر اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه می‌خواهم در این عرصه به طور جدی وارد شوند.

رویانیان ادامه داد: آقای دکتر اسماعیلی استاد دانشگاه هستند و مقالات و طرح‌های ایشان در خارج از کشور مدال‌های مختلفی را برده است. از ایشان می‌خواهم بر اساس رهنمودهای معظم له و سر فصل‌های مطرح شده در این نشست، یک مطالعه علمی و تحقیقاتی با رویکرد عمل گرایانه انجام شود. پیام ما این است که شعار ندهیم و من منتظر نتیجه این مطالعه خواهم بود تا آن را خدمت مقام معظم رهبری، روسای قوا و همه مسوولان ذیربط قرار بدهم تا به امید خدا شاهد یک رویکرد جدید و جامع در این حوزه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)