پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه صداقت آستارا گفت: پس از 36 سال قطعا برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور قرمزپوشان در آستارا داریم.

پس از دعوت باشگاه صداقت آستارا از پرسپولیسی‌ها برای انجام یک بازی دوستانه، علی دایی نیز موافقت خود را با برگزاری این بازی طبق برنامه‌ای که در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار داده اعلام کرد.

پس از این موضوع که باعث خوشحالی شدید آستارایی‌ها بود مرتضی محمدی‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه صداقت آستارا  درباره میزبانی از پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که پس از حدود 36 سال با موافقت علی دایی که نشان داده به هر گوشه از خاک پاک این کشور نگاه مثبتی دارد میزبان تیم فوتبال پرسپولیس هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به نشست و دعوت‌هایی که از دکتر نعیمی نماینده مردم آستارا، مسئولان هیات فوتبال و مدیرعامل باشگاه صداقت داشته‌ایم به دنبال این هستیم تا ضمن احیای باشگاه صداقت آستارا برنامه‌های ویژه‌ای را برای استقبال از قرمزپوشان داشته باشیم.

محمدی‌نژاد اظهار داشت: به همین دلیل هتل بین‌المللی اسپیناس را برای 40 نفر در آستارا رزرو کردیم و قرار است با هماهنگی‌های انجام شده بازی بین پرسپولیس و صداقت آستارا که در لیگ سه و لیگ برتر گیلان به میدان رفته در زمین وحدت برگزار شود و به همین دلیل از تمام مسئولین دعوت کرده‌ایم که در این مراسم میزبان آقای گل جهان و بازیکنانش باشند.

رئیس هیات مدیره باشگاه صداقت آستارا در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که پرسپولیسی‌ها یک تیر ماه یعنی روز یک‌شنبه به آستارا بیایند بازی دو تیم ساعت 18 برگزار خواهد شد اما در صورتی که آنها 31 خرداد یعنی روز شنبه به شهر آستارا بیایند با توجه به بازی تیم ملی دیدار دوستانه ساعت 17 برگزار خواهد شد ضمنا ما برای این بازی بلیت فروشی‌ هم می‌کنیم چون معتقدیم با توجه به اینکه میزبان پرسپولیس هستیم همه آستارایی‌ها دوست دارند دایی و بازیکنانش را ببینند به همین دلیل ما هم مشکل جا در ورزشگاه داریم البته در بازی دوستانه با پرسپولیس مراسم تقدیری هم از علی دایی خواهیم داشت تا از ایشان به دلیل نگاه مثبتش به مردم آستارا تقدیر و تشکر کنیم. امیدوارم که با برگزاری این دیدار بتوانیم میزبان خوبی برای تیم بزرگ پرسپولیس پس از 36 سال باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)