مرجع خبری پرسپولیس : کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برنامه عجیبی برای رساندن تیمش به جام جهانی 2014 دارد!

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی برنامه جدیدش را برای تیم ملی ترتیب داده. او که دیده تمام تیم های آسیایی یک ماه قبل از بازی اول شان برای جام جهانی استارت می زنند برای بازیکنانش اردویی مشابه را در نظر گرفته است.

 

در حالیکه فبل از این قرار بود از هفته اول خرداد و با پایان لیگ ، او بازیکنانش را در اختیار داشته باشد ، تصمیم گرفته تا همزمان با برپایی لیگ بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. بر اساس برنامه جدید او ، بازیکنان تیم های لیگ برتری ، در روزهای میان هفته با تیم ملی تمرین می کنند و تنها 72 ساعت پیش از بازی های لیگ ، بازیکنان به اردوی تیم های شان می پیوندند. این قانون تنها برای تیم هایی است که بیش از 3 بازیکن ملی دارند و تیم هایی که تعداد ملی پوشان شان کمتر از 3 بازیکن است باید بازی ها را بی ملی پوشان شان دنبال کنند. این برنامه این اجازه را به تیم ملی خواهد داد تا بتواند برای بازی های سخت پیش رو در خرداد ماه آماده باشد.

 

برنامه ای که البته می تواند انتقاد تعدادی از مربیان لیگ برتری مثل مربیان استقلال ، تراکتورسازی . سپاهان را به همراه داشته باشد اما تعداد بازیکنان ملی پوش تیم های میانه جدولی سبب می شود تا کروش مشکلی زیاد برای اجرای برنامه اش نداشته باشد. بخصوص که پایان لیگ های اروپایی به دلیل برگزاری مسابقات یورو و لیگ های امارات و قطر سبب می شود تا تیم ملی با لژیونرهای سرشناسش تمرین کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)