مرجع خبری پرسپولیس : با وجود هشدارهای فدراسیون فوتبال و رسانه ها شنیده می شود برخی قصد دارند با حضور در ورزشگاه آزادی علیه رژیم آل خلیفه شعارهایی سر دهند.


به نقل از فردا؛ فشار فدراسیون فوتبال بحرین مبنی بر سیاسی بودن فوتبال ایران که در نهایت منجر به تعیین ناظر امنیتی برای بازی امشب شد می تواند با شعارهای رادیکال یکی از جریان های سیاسی کابوسی فراتر از فاجعه شکست تیم ملی ایران مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی 2002 را رقم بزند.

 

سایت تحلیلی فردا در حالی از برنامه برخی گروه های سیاسی برای حضور در ورزشگاه آزادی و سردادن شعار علیه رژیم آل خلیفه خبر می دهد که گزارش ناظر امنیتی فیفا می تواند منجر به صدور حکم حذف تیم ملی ایران از بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل شود.

 

این در حالیست که طی روزهای گذشته فدراسیون فوتبال ایران و رسانه ها بارها نسبت به عدم سر دادن شعارهای سیاسی در بازی امشب مقابل بحرین هشدار داده اند. اتفاقی که پیشتر در جریان بازی های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان رخ داد و سایه سنگین سیاست را بیش از پیش روی چتر فوتبال ایران کشید.

به نظر می رسد سه شنبه شب تنها هوشیاری هواداران حاضر در ورزشگاه می تواند از وقوع فاجعه ای همچون محرومیت های سنگین یا حکم حذف ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 شود.

فردا در خبری دیگر از احتمال پناهنده شدن برخی ملی پوشان بحرینی به ایران در بین دو نیمه بازی امشب خبر داده است. در گزارش این سایت آمده که بیش از 30 تن از نیروهای امنیتی بحرین به همراه ملی پوشان این کشور راهی تهران شدند تا مانع از چنین اتفاقی شوند.

فردا در این گزارش مدعی شد که 15 دقیقه زمان بین دو نیمه بازی ایران و بحرین می تواند آبستن حوادث عجیبی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)