باشگاه پرسپولیس و شرکت طبیعت امروز (پنج‌شنبه) جشن و مراسم تقدیر از تیم نوجوانان را به مناسبت قهرمانی در رقابت‌های لیگ‌ برتر تهران برگزار کردند. در این مراسم از کنسرو ماهی تن به عنوان نخستین محصول غذایی برند پرسپولیس نیز رونمایی شد.

آکادمی باشگاه و سرخپوشان نوجوان در فصل جاری رقابت‌های لیگ‌برتر نوجوانان تهران تاریخ‌سازی کرده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.
به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس، امروز به میزبانی و ابتکار شرکت طبیعت از حامیان مالی باشگاه، جشنی را به منظور سپاس از اعضای این تیم که با هدایت حسن خانمحمدی درخشیدند، برگزار کردند.

در این مراسم، مدیران عامل پرسپولیس و طبیعت، پیمان حدادی عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه حضور داشتند و شرکت طبیعت پاداشی ده میلیون‌ تومانی هم برای اعضای تیم نوجوانان در نظر گرفت.
در این مراسم همچنین از تن ماهی به عنوان نخستین محصول غذایی تولیدی با برند پرسپولیس که با همکاری شرکت طبیعت تولید و توزیع شده، رونمایی گردید.
باشگاه پرسپولیس از محل فروش هر قوطی کنسرو، ذینفع خواهد بود و در صورت استقبال هواداران و گسترش سبد محصولات در نظر است بخشی از درآمد حاصله از این بخش صرف توسعه فوتبال پایه در قالب فعالیت‌های آکادمی فوتبال و تیم های پایه باشگاه پرسپولیس شود.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در جریان سخنرانی خود در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان آکادمی، اعضای تیم نوجوانان و سرمربی این تیم گفت: امیدواریم رشد و توسعه هدفمندی که در آکادمی فوتبال و تیم های پایه پرسپولیس شروع شده است، گسترش و ادامه یابد. تلاش‌های زیادی با وجود مشکلات، انجام شده است و امیدواریم در آینده به ویژه در بخش مالی، حمایت بهتر و بیشتری را از فوتبال پایه داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت طبیعت نیز در جریان سخنرانی خود، ضمن خیر مقدم و تبریک به اعضای تیم نوجوانان، عنوان داشت: فعالیت برای کودکان، نوجوانان و جوانان یک امر ضروری است. آن‌ها در هر بخشی آینده را می‌سازند و ما برنامه و طرح ویژه‌ای برای آکادمی و فوتبال پایه پرسپولیس داریم که یک برنامه بلند مدت است. اگر این امر مورد موافقت قرار بگیرد، می‌توانیم یک ساختار قوی و مولد را در این بخش داشته باشیم که خواسته همه ما است و امیدواریم در آینده شاهد قهرمانی‌های دیگر و کشف و پرورش استعدادهای درخشان دیگر در حوزه فوتبال و در قالب تشکیلات فوتبال پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)