مرجع خبری پرسپولیس : جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در محل کانون پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه سردار زارع قائم مقام باشگاه و جمعی از پیشکسوتان حضور یافتند و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کردند.

حضور پیشکسوتان در کمیته فنی باشگاه، ارزیابی عملکرد قرمزپوشان در ۱۰ هفته گذشته و توجه بیشتر به پیشکسوتان در دستور کار این جلسه بود.

علی پروین در این جلسه گفت: تمام سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس بزرگان این تیم هستند که از جان خود گذشتند و برای پرسپولیس افتخار کسب کردند. ما تک تک ستاره‌های قدیمی پرسپولیس را حمایت و از بخشی از آنان که در جمع ما نیستند دعوت می‌کنیم به جمع ما اضافه شوند. من هیچ‌ چیز را با ۱۰ دقیقه بودن کنار پیشکسوتان پرسپولیس عوض نمی‌کنم چون این عزیزان سرمایه‌های باشگاه هستند.

همچنین زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: از اینکه در جمع بزرگی مثل شما حضور دارم بسیار خوشحالم. شما سرمایه‌های عظیم باشگاه پرسپولیس هستید که هرکدام تاریخ را به ثبت رساندید. ما افتخار می‌کنیم که بزرگانی چون شما در باشگاه پرسپولیس توپ زدند و سعی خواهیم کرد با کمک اعضای هیئت مدیره شأن شما حفظ شود و به باشگاه پرسپولیس از هر طریقی که می‌توانید کمک کنید.

برخی از پیشکسوتان دقایقی نظرات خود را درباره شرایط این تیم و توجه به پیشکسوتان اعلام کردند. در پایان مقرر شد هر دو هفته یک بار جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)