پرسپولیس نیوز: نشست شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس برای سومین هفته پیاپی، امروز به ریاست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا، امید علی پورحسن، حمید استیلی، اشتهاردی (مسوول ورزشگاه امام رضا «ع»)، جامه بزرگ، امیر حسینی و محمد امام‌وردی از دیگر حاضران این نشست بودند.

منتقمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره نتایج این نشست گفت: در این جلسه مسائل گوناگونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره آنها تصمیم سازی شد.

راه‌اندازی هر چه سریعتر مرکز سنجش و ارزیابی آکادمی فوتبال با توجه به توانمندی‌ها و نظارت آقای حمید استیلی و طراحی نرم افزار مورد نیاز در این ارتباط، بازدید از مجموعه امام رضا (ع) و مرکز سنجش به اتفاق آقایان سالارکیا، پورحسن، استیلی و امام‌وردی که احتمالا روز چهارشنبه انجام خواهند شد. تامین اعتبار در خصوص اجرایی شدن برنامه‌های آموزشی آکادمی در نیمه دوم سال 92، دستورالعمل برای انتخاب و استقرار پزشک در تمام تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس با عنایت به اینکه دکتر قربانی در بازی‌های تیم‌های پایه حضور دارند و همچنین پیگیری موارد مربوط به در اختیار گرفتن و استقرار آمبولانس در ورزشگاه امام رضا (ع) که قرار شد آقای اشتهاردی درباره آن گزارش کاملی را ارائه کنند از مسائل مورد بحث در این نشست بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد با توسعه فعالیت‌های آکادمی در داخل و خارج از کشور پیگیری‌ها برای شناسایی ورزشگاه‌های مناسب برای انجام فعالیت‌های آکادمی علاوه بر ورزشگاه امام رضا (ع) توسط آقایان پورحسن و استیلی انجام شود.

آقای امیر حسینی مدیر امور روابط بین الملل باشگاه نیز مسوول پیگیری فعالیت‌ها و تفاهم‌نامه‌های برون مرزی آکادمی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)