پرسپولیس نیوز :  نشست شورای معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز در محل باشگاه به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در آغاز این نشست، ابتدا بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه گزارشی را از فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف مطرح کرد. این نشست مصوبات گوناگونی هم داشت.

بررسی تفاهم‌نامه‌های همکاری در حوزه تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال، ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرسپولیس توسط داریوش سودی ریاست این دانشگاه، استقبال شدید از ثبت نام در دانشگاه پرسپولیس و اقدامات صورت گرفته برای خودکفایی دانشگاه از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین مصوب شد به مناسبت روز کارمند، از پرسنل باشگاه تقدیر شود. در جلسه امروز دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه نیز درباره برگزاری تورنمنت چند جانبه پیشکسوتان طرحی را ارائه کرد که مقرر  شد توسط بخش‌های مربوطه پیگیری و اجرا شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز از معاونان و مدیران مجموعه خود خواست پیوسته وحدت رویه و هم‌افزایی در اجرای امور را در دستور کار خود قرار بدهند. وی در همین راستا از منتقمی قائم مقام باشگاه به جهت ساختارمند کردن باشگاه، ایجاد نظم و انضباط در نظام اداری و حل و فصل بسیاری مسائل به ابتکار خود، تقدیر و تشکر کرد.

از مسائل مهم مطرح شده در نشست امروز، مسائل مربوط به بازی دربی بود که درباره آنها بحث و تصمیم‌گیری شد، همچنین مقرر شد برای رفاه حال هواداران اقدامات لازم صورت بگیرد.

در این نشست محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان نیز مباحثی درباره تیم فوتبال مطرح کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)