پرسپولیس نیوز : نشست هماهنگی مدیران برای دربی، امروز جمعه برگزار شد و از پرسپولیس، محسن خلیلی و پندار خمارلو در جلسه حضور داشتند.

نشست هماهنگی مدیران برای دیدار دربی امروز جمعه با حضور نمایندگان تمام عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد و از پرسپولیس نیز مدیر تیم و مدیر رسانه ای حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا درباره البسه دو تیم تصمیم گیری شد که امری معلوم بود و پرسپولیس و استقلال برابر یکدیگر به ترتیب یکدست سرخ پوش و آبی پوش خواهند بود. در این بین دروازه‌بان پرسپولیس، یک دست مشکی به تن خواهد کرد و دروازه بان استقلال، پیراهن و جوراب لیمویی رنگ و شورت ورزشی مشکی می‌پوشد.

از جمله مواردی که در این جلسه مورد تاکید ویژه از سوی نماینده نیروی انتظامی قرار گرفت، جلوگیری جدی از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه بود.

همچنین یادآوری می‌شود برای این بازی هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نمی‌شود و تمام ظرفیت به شکل اینترنتی در حال فروش است.

استقرار پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در ورزشگاه آزادی برای دربی

تماشاگران پرسپولیس و استقلال که برای تماشای دربی موفق به خریداری بلیت شده‌اند و برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می‌روند، می‌توانند کمک‌های خود به هموطنان سیل‌زده را هم تحویل پایگاه‌های هلال احمر مستقر در ورودی‌های مجموعه دهند.

تماشاگران پرسپولیسی و استقلالی که با توجه به خریداری اینترنتی بلیت، امکان حضور در ورزشگاه برای تماشای دربی را پیدا کرده‌اند، می‌توانند قبل و بعد مسابقه نسبت به هدیه کردن کمک‌های خود به هموطنان سیل زده در این پایگاه ها اقدام نمایند.

جمعیت هلال احمر ایران، پیش از این با همکاری باشگاه پرسپولیس و کانون هواداران باشگاه، پایگاهی را هم در مجموعه درفشی فر برپا کرد که با استقبال هواداران و اهالی منطقه روبرو شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)