پرسپولیس ایران از زمان ورود به ریاض با چند مورد ناهماهنگی‌ از سوی میزبان روبه‌رو بوده است که برگزاری نشست هماهنگی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

شرایط برای بازی با النصر عربستان خاص به نظر می‌رسد و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های بسیار بالا در فوتبال عربستان که توجه جهانی را به خود جلب کرده است، انتظار استاندارد بالایی از برنامه‌های برگزاری می‌رود. این مسایل از آن جهت مورد توجه است که نشست‌های شب گذشته از برنامه‌های رسمی پیش از مسابقه با ناهماهنگی‌هایی روبه رو بود که اصلا معمول نیست. شب گذشته نمایندگان باشگاه برای حضور در جلسه هماهنگی، به دلیل عدم حضور راهنما، زمان زیادی را در ورزشگاه بودند تا اتاق جلسه پیدا شد. این مساله مورد اعتراض قرار گرفت ولی بعد از آن، وضعیت مشابهی برای یحیی گل‌محمدی و مهدی ترابی در جریان حضور در سالن کنفرانس خبری اتفاق افتاد!

و اما در نشست هماهنگی اعلام شد؛ طبق پروتکل‌های اجرای مسابقات، تعداد مشخصی بلیت ویژه و معمولی در اختیار پرسپولیس خواهد بود. همچنین پرسپولیس یکدست سرخپوش است و دروازه‌بان طوسی به تن خواهد کرد. تیم النصر هم پیراهن و جوراب زرد همراه با شورت ورزشی آبی به تن می‌کند و دروازه‌بان آن‌ها مشکی‌پوش خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)