این ملی پوش سابق هلندی که 11 سال به عنوان بازیکن برای توپچی ها به میدان رفت، بعد از بازنشستگی در سال 2006، پیشنهاد باشگاه لندنی برای فعالیت به عنوان بازیکن یاب را نپذیرفت

دنیس برگ کمپ، اسطوره باشگاه آرسنال، اعلام کرد که دوست دارد روزی به عنوان مربی به این باشگاه برگردد.

این ملی پوش سابق هلندی که 11 سال به عنوان بازیکن برای توپچی ها به میدان رفت، بعد از بازنشستگی در سال 2006، پیشنهاد باشگاه لندنی برای فعالیت به عنوان بازیکن یاب را نپذیرفت و اکنون دو سال است که دستیار فرانک دی بوئر در آژاکس شده است.

او به نشریه تلگراف گفت:" همان احساسی که کرویف به بارسا دارد، من به آرسنال دارم.از دوران حضورم در آرسنال بسیار لذت بردم. هیچ روز بدی در این باشگاه نداشتم. این همیشه در ذهن من هست. این یکی از جاه طلبی های من است که روزی به آنجا برگردم.
نمی توانم از همین حالا برنامه ریزی کنم. می دانم که حداقل برای سه تا پنج سال آینده در آژاکس خواهم ماند. فکر نمی کنم برای تمام طول دوران مربیگری ام در آژاکس بمانم. خودم را یک سرمربی نمی بینم.
خودم را عضوی از کادر فنی می بینم. واقعا از این پست لذت می برم؛ به ویژه از تمرینات اختصاصی با مهاجمان."

برگ کمپ همچنین فاش کرد که چند بازیکن دیگر آرسنال مانند تیری آنری و پاتریک ویرا هم دوست دارند به این باشگاه برگردند.

" من در صحبت هایی که داشتم یا از بقیه شنیدم که کسانی دیگری هم هستند که دوست دارند برگردند. استیو بولد اکنون آنجاست و این فوق العاده است. من با پاتریک ویرا و تیری آنری هم صحبت کردم و آنها هم گفتند که دوست دارند روزی به آرسنال بپیوندند. تونی آدامز هم یک گزینه بزرگ است."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)