مرجع خبری پرسپولیس : بزرگان ورزش و فوتبال در نامه‌ای خطاب به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال خواستار کاهش محرومیت محمد نصرتی شدند.

 

متن این نامه که توسط هادی ساعی، حمید سوریان، امیر قلعه‌نویی، پرویز کماسی، صادق درودگر، منصور پورحیدری، علی نظری جویباری، ستار همدانی، رضا رجبی، ایمان عالمی، علی امیری، پژمان درستکار، جواد الله وردی، محمد پنجعلی،

 

سیدمحمود سجادی، مرتضی بهرامی‌نژاد، مهران سررشته، محسن کاوه، سهام الدین میرفخرایی، نعیم صفری، بیژن ارشدی، منوچهر زندی، علی روزبهانی، محمود مریخی، محسن تهرانی، حاج ممی‌پور، بیژن معتمدی، سیدمهدی حیدری و اصغر قهرمان امضا شده، به شرح زیر است:

 

جناب آقای علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال. با سلام و احترام، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای خانواده فوتبال، بدینوسیله با توجه به رفتار ناهنجاری که در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان اتفاق افتاد و با اذعان به اینکه این فعل هیچگونه توجیه اخلاقی ندارد، نظر به سوابق درخشان و عدم مشکلات اخلاقی آقای محمد نصرتی، همچنین تلاش در جهت تادیب این ورزشکار که با گل تاریخی خود به بحرین قلب ملت ایران را شاد نمود، تقاضا دارد ضمن انجام جریمه‌ای متناسب، فرصتی به ایشان جهت جبران مافات داده شود.

 

در ادامه این نامه‌ همچنین خاطر نشان شده است: چنانچه محرومیتی پیش بینی خواهد شد، بصورت تعلیقی در نظر گرفته شده که بر اساس شریعت دین مبین اسلام که همواره بدنبال اصلاح انسان است، فرصتی برای بازگشت و رفع خطا و خدمت به فوتبال کشور وی داده شود.

 

صادق درودگر در خصوص این نامه اظهار داشت: محمد نصرتی در این سال‌ها هیچ بی‌نظمی و بی اخلاقی نداشته و گل تاریخی ایران به بحرین را هم به ثمر رسانده است، به همین دلیل باید دنبال اصلاح این بازیکن بود نه نابودی او. ما از مسئولان فدراسیون می‌خواهیم جریمه سنگین اما تعلیقی برای این بازیکن در نظر بگیرند که اگر وی مجددا کار اشتباهی را انجام داد، برای همیشه از فوتبال کنار گذاشته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)