یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در فصل قبل عدم ثبات در خط دفاعی بود.

پرسپولیس بعد از ۵ قهرمانی متوالی سال قبل نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند و رقابت قهرمانی را به رقیب سنتی باخت. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در فصل قبل عدم ثبات در خط دفاعی بود و یحیی مجبور بود در هر بازی از ترکیب مختلفی استفاده کند.

سرمربی قرمزها که به خوبی نسبت به مشکلات تیمش در فصل گذشته واقف بود، در بازار تابستانه و پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم درخواست جذب یک گلر مطمئن و ۳ مدافع باتجربه را کرد که خواسته سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از سوی مدیران باشگاه اجابت شد و مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند تا کاملاً شرایط دفاعی سرخ‌ها نسبت به فصل گذشته تغییر کند.

یحیی از همان بازی اول تقریبا ترکیب اصلی تیمش را در خط دفاعی شناخت و تا اینجای فصل کمترین تغییرات را داشته است. بیرانوند، پورعلی گنجی، گولسیانی و اسماعیلی‌فر مردان مورد اعتماد و فیکس یحیی هستند و در سمت چپ خط دفاعی هم معمولا وحید امیری و یا علی نعمتی بازی می‌کنند ولی مدافع چپ اصلی پرسپولیس امیری است.

برطرف کردن نقطه ضعف پرسپولیس در فصل گذشته که خط دفاعی بود و ثبات در این خط باعث شد تا پرسپولیس کمترین گل خورده را در این فصل داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)