مدافع اسبق سرخپوشان گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و تازه اکثر کارشناسان گفتند که یک پنالتی روی آل کثیر گرفته نشد.

محمد برزگر درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی را به همه هواداران و مجموعه تیم تبریک می‌گویم و باید گفت کادر فنی و بازیکنان دست به کار بزرگی زدند و دو قهرمانی را بدست آوردند که واقعا چسبید.

وی افزود: در دربی شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم ولی پرسپولیس با برنامه تر بود و حق این تیم بود که قهرمان شود. گل محمدی در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد که مرد روزهای سخت است و مقابل دو مربی خارجی سپاهان و استقلال بهترین عملکرد را داشت.

برزگر در مورد رفتارهای سرمربی استقلال گفت: ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد ولی از نظر اخلاقی نمره او زیر صفر است. یک مربی نباید اینچنین به تیمش تنش ایجاد کند و به جای مسائل فنی فقط به فکر درگیری باشد. چنین مربیانی نباید در فوتبال ایران کار کنند و اثرات منفی برای فوتبال کشورمان دارند.

مدافع پیشین سرخپوشان درباره اینکه برخی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داوری به سود پرسپولیس بوده، گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و تازه اکثر کارشناسان گفتند که یک پنالتی روی آل کثیر گرفته نشد و پرسپولیس از داوری یک پنالتی طلب دارد. به نظر من تیم داوری کمترین اشتباه را داشت. البته بازی بسیار سنگین بود و فشار زیادی روی تیم داوری وجود داشت ولی هیچ اشتباه تاثیر گذاری نه خورشیدی و نه زاهدی فرد نداشت.

وی ادامه داد: فصل قبل استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شد و بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت ادعایی مبنی بر دخالت داوری نداشتند . در لیگ برتر هم رقابت تا هفته پایانی وجود داشت و همه دیدند که پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد. به نظر من نباید برای باخت بهانه آورد و از استقلال در دربی مستحق پیروزی نبود.

برزگر در پایان خاطر نشان کرد: این تیم پرسپولیس نقطه‌ضعف ندارد اما برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید تیم تقویت شود تا بتواند موفق باشد. باشگاه‌های عربستان، ژاپن و کره سرمایه گذاری‌های زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا کرده اند و باید برای چنین تورنمنت مهمی تقویت شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)