خبرگزاری پرسپولیس : آناليزور تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به روندي كه داشته ايم در مجموع شرايط بدي نداريم و آماده ديدار با نفت تهران در جام حذفي هستيم.

ادموند بزيك آناليزور تيم پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس درهفته هاي اخير نتايج مطلوبي كسب كرده است با توجه به روندي كه داشته ايم، در مجموع شرايط بدي نداريم و آماده بازي با نفت تهران در جام حذفي هستيم البته عقب افتادن بازي با گهر دورود در ليگ به ضرر ما شد چون پرسپوليس روند رو به رشدي داشت اما حسني كه براي ما داشت اين بود كه براي بازي با نفت تهران در جام حذفي آماده تر شويم.

وي افزود: اول قرار بود بازي ما با نفت تهران در جام حذفي در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود اما به دليل مخالفت شوراي تامين بازي در آزادي برگزار مي شود فكر كنم اين اتفاقات فقط در فوتبال ايران مي افتد و نه اولين بار است كه و نه آخرين بار اما اين جا به جايي به نفع هر دو تيم است چون هم زمين آزادي هموارتر است و هم فضاي بهتري دارد ضمن اينكه بازي كردن در استاديوم آزادي امنيت بيشتري دارد ورزشگاه تختي مشكلاتي دارد كه هنوز آماده برگزاري بازيهاي بزرگ نيست و طرفداران فوتبال در آن اذيبت مي شوند.

وي در ادامه گفت: نفت تهران نشان داده كه تيم خوبي است و قطعاً حريف دست و پا بسته اي براي ما نخواهد بود و با برنامه و هدف مقابل پرسپوليس در جام حذفي بازي خواهد كرد ما دو بازي آخر اين تيم را ديده ايم و كاملا آناليز كرده ايم نفت تهران خيلي بسته بازي مي كند اما براي اين مساله هم فكرهايي كرده ايم تا به مشكل نخوريم راههاي نفوذ به دفاع بسته اين تيم را تمرين كرده ايم و فكر نكنيم مقابل نفت تهران به مشكل بخوريم.

آناليزور تيم پرسپوليس اظهار داشت: اگر كسي مي خواهد در جام حذفي موفق شود نبايد كوچك ترين اشتباهي مرتكب شود چون جام حذفي يك جام خاص است و جاي اشتباه نيست در جام حذفي هر بازي حكم فينال را درد و بايد كاملا هوشيار باشيم تا به حريف موقعيت ندهيم و بتوانيم از فرصت هاي بدست آمده استفاده كنيم راز موفقيت در جام حذفي اشتباه نكردن است و اگر مي خواهيم در اين جام موفق شويم نبايد اشتباه كنيم.

وي افزود: امروز هواداران از پرسپوليس قهرماني در جام حذفي را مي خواهند و اين مساله فشار زيادي روي تيم وار مي كند اما خود بچه ها اهميت جام حذفي را براي پرسپوليس در اين فصل فهميده اند چون ما ليگ را از دست داده ايم و بچه ها خودشان را براي موفقيت در جام حذفي آماده مي كنند فكر نمي كنم فشار خاصي روي تيم وارد شود چون همه بچه هاي پرسپوليس با تجربه هستند ومي توانند اين فضا را به خوبي درك كنند و با آن كنار بيايند.

وي در ادامه گفت: بگوويچ تجربه بالايي دارد و حضور او در كادر فني تيم مي‌تواند به پرسپوليس خيلي كمك كند و مثمرثمر باشد آقاي پيوس اعلام كرده ند كه بگوويچ را دلالان به پرسپوليس آورده اند به هر حال هر كسي يك نظري دارد اما بگوويچ را شخص گل محمدي به پرسپوليس آورده است. مگر مي شود بگوويچ را دلالان به پرسپوليس آورده باشند؟

وي افزود: پرسپوليس در ديدار با نفت تهران به حمايت هوادارانش نياز دارد و دوست دارد طرفداران خيلي بيشتر از بازيهاي قبلي به استاديوم بيايند هواداران پرسپوليس هم اهميت جام حذفي را مي دانند و انتظار داريد تا دقيقه 90 از تيم حمايت كنند و پرسپوليس را تشويق كنند تا موفق شويم.

بزيك در پايان گفت: قول قهرماني در جام حذفي را نمي دهم هر كسي در فوتبال قول قهرماني بدهد دروغ گفته است من قول قهرماني نمي دهم و هيچ كس هم نمي تواند چنين كاري كند اما تلاش مي كنيم تا قهرمان جام حذفي بشويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)