طي يك فصل گذشته آنها با اين مساله درگير بوده‌اند و طبيعي است كه براي خروج از اين وضعيت نياز به زمان است. البته بچه‌ها خيلي زود در حال برطرف كردن اين مساله هستند.

گل؛ مهاجم محجوب و گلزن پرسپوليس در دهه 70، حالا به عنوان آناليزور در خدمت اين تيم است. مهاجمان قرمزپوش پايتخت هم در سه بازي اخير خود 9 گل از 10 گل تيمشان را زده‌‌اند تا نقش كادر فني جديد پررنگ‌تر شود. هواداران اين تيم هم خيلي اميدوارند كه روند بازي‌هاي خوب پرسپوليس ادامه داشته باشد.

سال نو ميلادي را به تو و خانواده‌ات تبريك مي‌گوييم. قطعا پيروزي مقابل فجر در آستانه سال نو براي تو شيريني بيشتري داشت.
از لطف شما خيلي ممنونم. مسلما همين‌طور بوده است. وقتي عيد باشد و تيمتان هم برنده شود همه چيز خوب مي‌شود.

تا حالا شده در شب سال نو كنار خانواده‌ات نباشي؟
خيلي زياد، بارها با تيم‌هايي كه براي‌شان بازي مي‌كردم در اردو و مسافرت بوديم.
بهترين اتفاق سال گذشته ميلادي براي تو چه بود؟
همين كه بعد از 11 سال به پرسپوليس برگشتم واقعا خدا را شكر مي‌كنم. اين عيدي بزرگي بود. از نظر روحي رواني هم برايم خوب بود و اينكه افتخاري بزرگ برايم به حساب مي‌آيد، حالا با هر عنوان چون بودن در كنار پرسپوليس افتخار است.
به‌نظر مي‌رسد مصمم‌تر از گذشته بخواهي حرفه مربيگري را ادامه دهي؟
صددرصد
در سال نو ميلادي چه آرزويي داري؟
قبل از هر چيز سلامتي براي همه و دوم بودن در كنار پرسپوليس و البته تداوم موفقيت‌ها.
در بازي با نفت آبادان وقتي صفر-2 پيش افتاديد كاملا مشخص بود كه تيم عقب كشيده اما در بازي با فجر اين مساله را كمتر شاهد بوديم.
بله، فكر مي‌كنم اين مساله خيلي كمتر شده بود. ما بايد ياد بگيريم كه وقتي 2 گل مي‌زنيم عقب نكشيم. البته بازي با نفت آبادان تجربه خوبي شد. ضمن اينكه كادر فني هم طي هفته گذشته اين موضوع را به دفعات براي بچه‌ها تكرار مي‌كرد.
در بازي با فجر هم مغرور نشده بودند؟
بله، همانطور كه گفتم خيلي در اين رابطه با بچه‌ها صحبت كرديم و كادر فني از بچه‌ها خواست كه اتفاق بازي با نفت آبادان تكرار نشود و با تمركز بالا تا دقيقه 90 در زمين حضور داشته باشند.
با توجه به اينكه خودت سال‌ها در پرسپوليس بازي كردي، جو فعلي تيم را چطور مي‌بيني؟
خدا را شكر خيلي خوب است و بچه‌ها خيلي شاداب و با طراوت تمرين مي‌كنند.
9 گل از 10 گل اخير پرسپوليس را هم مهاجمانش زده‌اند، اتفاقي كه تا قبل از حضور كادر فني جديد خيلي كم اتفاق مي‌افتاد.
من به آنها تبريك مي‌گويم چون به خودباوري رسيده‌اند اما هنوز هم كار دارند. به هر حال نمي‌شود انتظار داشت كه مهاجم هر موقعيتي را به گل تبديل كند.
هنوز وقتي پرسپوليس صفر-2 از حريفش پيش است خيلي از هواداران خيالشان از بابت پيروزي تيمشان راحت نيست. تا كي بايد اين ذهنيت و استرس را داشته باشند؟
ببينيد طي يك فصل گذشته آنها با اين مساله درگير بوده‌اند و طبيعي است كه براي خروج از اين وضعيت نياز به زمان است. البته بچه‌ها خيلي زود در حال برطرف كردن اين مساله هستند.
سيستم پرسپوليس هجومي شده و ظاهرا اين تفكر كادر فني جديد است؟
بله، ما بيشتر به فوتبال هجومي اعتقاد داريم و قبول كنيد تيمي كه 90 دقيقه در حمله باشد دروازه‌اش هم تهديد مي‌شود. در حال حاضر احساس مي‌كنم بازيكنان آزاد شده‌اند و خيلي راحت‌تر و پرانرژي‌تر بازي مي‌كنند.
و سوال آخر اينكه به‌نظرت كريم انصاري‌فرد مي‌تواند آقاي گل شود؟
من از ابتداي ليگ گفته بودم كه مشكل استرس او با 2 بار گلزني از بين مي‌رود كه خوشبختانه همين‌طور هم شد. من فكر مي‌كنم كريم اگر بخواهد آقاي گل مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)