پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: وقتی مسابقات توسط رسانه ها هم پوشش داده نمی شود فاجعه ای مثل آنچه امروز در شیرودی رخ داد اتفاق می افتد.

ادموند بزیک در رابطه با درگیری که در بازی امیدهای پرسپولیس و عقاب به وجود آمد و منجربه آسیب دیدگی شدید دروازه بان پرسپولیس شد اظهار داشت: در فوتبال بی دروپیکری که نظارتی بر آن نباشد انتظاری بیش از این نیست. همین می شود که ما شاهدش بودم.زمانی فوتبال پایه ها به گونه ای بود که اهمیتش از بزرگسالان هم بیشتر بود و برای دیدن این مسابقات تماشاگران بسیاری از آن استقبال می کردند. اما حالا فقط می خواهند مسابقات برگزار شود. وقتی در این رده سنی هر سه ، چهار روز یک بازی انجام می شود و فقط به فکر برگزاری مسابقات باشند نه تنها پیشرفتی در این فوتبال نمی شود بلکه روز به روز بدتر هم می شود.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم عقاب در این گونه مسایل سابقه دار است و یک بار هم در مقابل تیم پیکان حادثه آفرین شده است. اما به کسی رسیدگی نکرد و نظارتی بر این کار نداشت که نتیجه همین شد که در مقابل ما هم تکرار کردند.

بزیک ادامه داد: منشا این حادثه داوری ضعیف داور بازی بود. اصلا داوری ها در رده های پایه وحشتناک است. اصولا کسی به این رده اهمیتی نمی دهد من از رسانه ها هم گله دارم. وقتی مسابقات توسط رسانه ها هم پوشش داده نمی شود فاجعه ای مثل آنچه امروز در شیرودی رخ داد اتفاق می افتد. من سه سال است مربی پایه ها هستم و  ندیدم رسانه ها به این بازیکنان پایه اهمیت بدهند.

سرمربی  امیدهای پرسپولیس درباره  چگونگی این حادثه گفت: گویا مربی و دروازه بان تیم حریف به داور اعتراض کردند و در همین حال با یکی از کمک های ما درگیر شدند. این درگیری ها به بازیکنان کشیده شد و حوادث ناخوشایندی در پی داشت. از جمله اینکه بینی دروازه بان ما شکست و به شدت مصدوم شد.

بزیک افزود: پدر یکی از بازیکنان ما که چنین برخوردی از سوی بازیکنان دید اقدام به فیلمبرداری از صحنه های درگیری کرد که دوربین او را گرفته تا فیلم را از بین ببرند و متاسفانه پدر این بازیکن را هم مفصل کتک زدند. به هرحال امیدوام این مساله تلنگری باشد برای هیات فوتبال و برگزارکنندگان این مسابقات که از این پس برای این رقابت ها اهمیت بیشتری قائل شوند و تنها صرف برگزاری مسابقات برایشان مهم نباشد و بر کلیه موارد نظارت کنند تا از این پس شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال پایه مان نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)