پرسپولیس نیوز :  مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که شانس قهرمانی این تیم کم نشده است.

ادموند بزیک درمورد اینکه برخی معتقدند شکست پرسپولیس مقابل نفت شانس قهرمانی سرخپوشان را کم کرده است، گفت: به اعتقاد من شکست پرسپولیس برابر نفت شوک خوبی بود، اگر از لحاظ فوتبالی حساب کنید پرسپولیس قهرمان لیگ است و این تیم توانست خیلی خوب خودش را در جدول بالا بکشد و از لحاظ فنی پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشته باشد. من معتقدم پرسپولیس همین حالا هم قهرمان است.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ نفت مقابل پرسپولیس یک استراتژی دفاعی و بازی بسته را در پیش گرفت تا در ضدحملات به گل برسد و در نهایت به خواسته‌اش رسید. من معتقدم پرسپولیس می‌توانست بازی را مدیریت کند و به تساوی برسد، ولی این تیم هیجان زده بود و می‌خواست مقابل تماشاگرانش به برد برسد. به عقیده من بازیکنان تاکتیک برانکو را نتوانستند پیاده کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: قبل از این بازی همه چیز در دست پرسپولیس بود، ولی الان هم این تیم شانس قهرمانی دارد. پرسپولیس اگر دو بازی بعدی را ببرد قهرمان می‌شود. مهمترین بازی مقابل گسترش فولاد است و امیدوارم این بازی به سود پرسپولیس تمام شود. با این حال باید بگویم که هر سه مدعی قهرمانی شانس برابری دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)