پرسپولیس نیوز : آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مثل پرسپولیس واقعی بازی کنیم، تیم داماش را در ورزشگاه عضدی رشت شکست خواهیم داد.

ادموند بزیک با بیان اینکه به طور یقین این بازی برای تیم پرسپولیس آسان نخواهد بود، افزود: بازی درزمین چمن مصنوعی عضدی آن هم برابر تیم داماش که بیشتر بازی هایش را دراین زمین انجام می دهد به طور حتم کار ما را سخت تر می کند.

وی ادامه داد: اما از طرفی، این بازی در چارچوب رقابت های جام حذفی برگزارمی شود و شرایطش با رقابت های لیگ برتر متفاوت است که با این همه معتقدم شانس ما برای کسب برتری در این دیدار بیش از تیم داماش است.

آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس درباره تازه ترین شرایط تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد ما از ابتدای سال جدید تمرینات منظمی را برگزار و تیم پیکان را اوایل این هفته شکست دادیم و درحال حاضر نیز بازیکنان تیم ما در آمادگی کامل بسر می برند و از این رو پیروزی برای ما دور از دسترس نیست.

بزیک درباره تیم داماش نیز اظهارداشت: داماش تیم استخوان داری است و در این بازی از شرایط میزبانی نیز بهره می برد، بازیکنان این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ برتر تیم ما را خیلی اذیت کردند و ما به سختی از سد این تیم گذشتیم و برهمین اساس، انتظار بازی آسانی را نداریم.

انالیزور تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومان و محرومان این تیم دراین دیدار نیز گفت: دراین بازی تنها مهرداد پولادی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم و خوشبختانه محرومی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)