خبرگزاری پرسپولیس : آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ای کاش تعطیلات نیم فصل دوم کامل بود و ما زمان بیشتری برای آماده سازی تیم دراختیار داشتیم.

ادموند بزیک با اشاره به اینکه وضعیت ذهنی بازیکنان پرسپولیس به نسبت نیم فصل اول بسیاربهتر شده است  افزود:هنگام تمرینات سرمربی قبل نیز درتمرینات تیم حضور می یافتم اما امروز بازیکنان درشرایط بسیار مطلوب تری قرار دارند و وضعیت شان به نسبت گذشته بهتر است.

وی با بیان اینکه این بازیکنان ازنظرتکنیک وتاکتیک مشکل خاصی ندارند، تاکیدکرد:مشکل اصلی تیم مساله ذهنی بوده است وگرنه بازیکنان ازنظرتاکتیک مشکل خاصی ندارند که نشود آن را برطرف کرد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:خوشبختانه با پیروزی شیرین وشش برصفربرابر ملوان بازیکنان انگیزه شان برای ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی و موفقیت در آن ها بیشتر از گذشته شده است.

بزیک ادامه داد:معتقدم کادرفنی باید این وضعیت را ثابت و پایدار کند و دردیدار برابر صنعت نفت نیز باید با تمام قوا در زمین حاضر شده و این تیم را نیز شکست دهیم و روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه برای نیم فصل دوم و لیگ برتر به طور حتم برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت داریم،افزود:امیداوم بااجرایی شدن این برنامه ها به اهداف خود دست پیدا کرده دل هواداران را شاد کنیم.

ادموندبزیک که ازابتدای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتربه عنوان انالیزور کار خود را با کادر جدیدپرسپولیس آغاز کرده است درتمرینات امروز بازیکنان این تیم شرکت و همپای سایر بازیکنان تمرین کرد و پا به توپ شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)