مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سابق پرسپوليس گفت : نگراني هواداران و پيشكسوتان پرسپوليس طبيعي است.

مهاجم اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران، گفت: پرسپوليس تيم پرطرفداري است و نگراني كه هواداران و پيشكسوتان اين تيم درحال حاضر از وضعيت اين تيم دارند طبيعي است.

ادموند بزيك ضمن بيان اين مطلب گفت:پرسپوليس يك تيم معمولي نيست و نبايد با اين تيم به اين صورت برخورد شود.

وي افزود: ‪ ۱۵‬روز ديگر رقابت‌هاي ليگ برتر درحالي آغاز مي‌شود كه هنوز تكليف اين تيم به خصوص در بخش كادر فني بطور كامل مشخص نيست.

مهاجم اسبق تيم ملي،تصريح كرد: به هرصورت هم اكنون نيز چنانچه سرمربي اين تيم مشخص شود باز هم خيلي دير شده و زمان براي آماده‌سازي اين تيم زير نظر كادر فني از دست رفته است.

به گفته بزيك، در حال حاضر تيم پرسپوليس چندپاره شده و انسجام گروهي كه پيش از آغاز رقابت‌هاي ليگ بايد بين بازيكنان برقرار شود تاكنون شكل نگرفته است.

وي تاكيد كرد:تا آنجا كه اطلاع دارم از زمان تاسيس پرسپوليس اين باشگاه تا به حال به چنين بحراني دچار نشده است.

مهاجم سابق سرخپوشان پايتخت، افزود:پرسپوليس در سال گذشته نتوانست آن طور كه بايد انتظارات هواداران، علاقه مندان و پيشكسوتان خود را برآورده كند در سال گذشته اين تيم علاوه بر از دست دادن فرصت حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا، نتوانست در ليگ داخلي سهميه جديد را براي سال جاري بدست آورد.

بزيك به مديريت اين تيم اشاره كرد و افزود: از زمان رياست عباس انصاري فرد بر اين باشگاه تنها چند ماه مي‌گذرد اما در طي همين مدت بيش از ‪۵۰‬ بار خبر استعفاي وي از طريق رسانه‌ها اعلام شده است،آيا با اين شيوه، مي شود در يك باشگاه مديريت كرد.

بزيك در ادامه با اشاره به اينكه فوتبال غير قابل پيش بيني است، افزود:
هرچند بعيد به نظر مي‌رسد اما شايد فصل آتي براي پرسپوليس خيلي خوب باشد اما نبايد به اين موضوع دل خوش كرد و براساس حدس و گمان تيمداري كرد.

وي تاكيد كرد: بايد مسوولان هرچه زودتر براي تيم‌هاي بزرگي مانند پرسپوليس و استقلال فكر اساسي كنندتا بار ديگر شاهد چنين بحران‌هايي در آن ها نباشيم.

مهاجم اسبق تيم پرسپوليس تهران تاكيد كرد: يكي از موضوعاتي كه بايد به آن توجه شود بحث ثبات مديريت‌ها در باشگاه‌هاي ايران است كه اگر اين موضوع حل شود مي‌توان در طول زمان انتظار نتيجه واقعي را داشت.

وي دراين خصوص به مديريت در باشگاه بزرگ آث ميلان اشاره كرد و افزود: آث ميلان بيش از ‪ ۲۰‬سال است كه مديريتش تغيير پيدا نكرده، اين تيم در طول اين مدت چندين بار به مقام‌هاي متعدد داخلي و بين‌المللي درايتاليا رسيده است هرچند بارها نيز از كسب عنوان جا مانده است اما اين تيم همچنان يكي از تيم‌هاي خوب دنياست.

به اعتقاد بزيك، خصوصي شدن تنها راه برون رفت از بحران در باشگاه‌هايي مانند پرسپوليس واستقلال است.

به گفته وي متاسفانه در كشور ما همه چيز به دقيقه نود باز مي‌گردد به طور حتم باشگاه‌هاي ايراني تا دقايق پاياني مهلت قانوني خصوصي شدن توسط فيفا ، همچنان دولتي باقي خواهند ماند و اين يك آفت بزرگ است.

بزيك فاصله فوتبال ايران و دنيا را بسيار زياد دانست و افزود:در باشگاهي مانند رئال مادريد بيش از ‪ ۸۰۰‬شغل وجود دارد اين درحالي است كه در بزرگترين باشگاه‌هاي ما اين رقم به زير ‪ ۷۰‬تا ‪ ۸۰‬شغل مي‌رسد.

خاطر نشان مي‌كندادموند بزيك از سال ‪ ۱۳۷۵‬تا ‪ ۱۳۸۰‬مهاجم اول تيم پرسپوليس بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)