پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: پرسپولیس شروع قابل قبولی داشت و نفرات خوبی جذب شده‌اند. از برانکو می‌خواهم بازی‌های تیم امید را هم ببیند، بازیکنانی داریم که بتوانند نظر ایشان را جلب کنند.

ادموند بزیک در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تقریبا همه در جریان هستند که ما امسال کار را دیر شروع کردیم. حدود 10 روز از این زمان را هم صرف استعدادیابی کردیم و طبعا نتوانستیم آنطور که باید و شاید بدنسازی کنیم اما امیدوارم بتوانیم از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برخلاف آنچه مطرح می‌شود در تست‌های استعدادیابی هم می‌شود بازیکنان خوب پیدا کرد. ما در سال‌های گذشته در تیم‌هایی که بودم بیشتر بازیکنانم را در تست‌ها پیدا کردم. البته اگر شما به جای دو هفته، سه ماه فرصت داشته باشید می‌توانید در فرصت بیشتر نفرات بیشتری را به شکل‌های مختلف زیر نظر بگیرید. در کل بستگی به این دارد که با چه هدفی در رده پایه فعالیت می‌کنید. اگر هدف قهرمانی باشد باید بروید بازیکنان اسمی تیم‌های دیگر را جذب کنید اما اگر هدف معرفی استعدادهای جدید باشد، باید دنبال بازیکنانی بروید که هنوز شناخته نشده‌اند.

سرمربی امیدها خاطرنشان کرد: طبیعی است که این بچه‌ها نیاز به کار زیادی دارند ولی من فکر می‌کنم از جمع آنها در پایان فصل چند بازیکن خوب برای تیم بزرگ‌ها خواهیم داشت. من حتما با آقای ایوانکوویچ صحبت خواهم کرد و همینجا هم از ایشان خواهش می‌کنم که در آینده بازی‌های ما را ببینند و حتی بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم چون حتما بچه‌هایی داریم که نظر ایشان را جلب کنند.

بزیک که از برترین گلزنان باشگاهی لیگ ایران بود، در ادامه درباره ارزیابی خود از تیم بزرگسالان پس از اولین بازی تصریح کرد: بازی اول را نمی‌توان ملاک قرار داد اما پرسپولیس به طور کلی از نظر نوع فوتبالی که ارائه کرد شروع خوبی داشت. شکل تیمی، خوب بود و با توجه به اینکه اولین بازی بود و چند بازیکن را هم در اختیار نداشتند، امیدوارکننده بود. بالاخره بازیکن هم اشتباه می‌کند و البته با توجه به آنچه دیدم، جای کار وجود دارد.

بزیک که گل او در دربی هنوز در یاد هواداران قرار دارد، افزود: از نظر من پرسپولیس فوتبال سریع ارائه کرد و از نظر هجومی خوب بود اما در فاز دفاع به تمرکز و کار نیاز است. از نظر مهره‌ها هم نفرات خوبی جذب شده‌اند. همه نفراتی که جذب شده‌اند در تیم‌های خود بهترین بودند ولی رقابت هم خیلی نزدیک شده است. مثل سال‌ها قبل نیست که اول فصل بگویید کدام تیم در کورس قهرمانی قرار دارد. باشگاه‌های دیگر سرمایه‌گذاری زیادی کردند ولی با این پتانسیلی که دیدم پرسپولیس از تیم‌های بالای جدول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)