کارگران کارخانه ذوب‌آهن اصفهان برای حمایت از تیم فوتبال این باشگاه در دیدار روز جمعه این تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه فولادشهر اصفهان می‌روند

سایت گل؛ چند هفته‌ایست که حضور پرشور ذوب‌آهنی‌ها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به نوعی سبب افزایش انگیزه بازیکنان تیم اصفهانی شده است. اوج استقبال قابل توجه هواداران ذوب‌آهن از دیدارهای تیم اصفهانی در بازی حذفی این تیم مقابل پرسپولیس بود که سکوهای مخصوص هواداران ذوب‌آهن در بازی پرسپولیس را به نوعی پر کرد.
هرچند ذوب‌آهن یکی دو سال پیش و در شرایطی که در کورس قهرمانی قرار داشت، در هر بازی جمعیت قابل توجهی را بر روی سکوهای فولادشهر می‌دید اما باشگاه اصفهانی این روزها برای حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر دست به دامان مسئولان شرکت شده است.
قرار است برای دیدار روز جمعه ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس هم کارگران شرکت ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و سکوهای خالی ورزشگاه فولادشهر را پر کنند.
گویا مدیران ذوب‌آهن با قول پاداش و اضافه‌کار به کارگران، در صدد کشاندن کارگران شرکت به ورزشگاه فولادشهر هستند تا با این روش به بازیکنان تیم خود انگیزه بدهند.
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)