مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گلی که لوسیانو پریرا به ثمر رساند و از سوی داور آفساید اعلام شد، سالم بود.
مجید بصیرت پس از پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که از نیمکت سپاهان اخراج شد، اظهارداشت: ما مربیان تحت فشار هستیم، هواداران ما زحمت زیادی می‌کشند و سختی راه را تحمل می‌کنند و تیم را مورد تشویق قرار می‌دهند آن وقت با یک اشتباه سهوی داور این تلاش‌ها از بین می‌رود.
 
و.ی افزود: در صحنه‌ای که گل لوسیانو پریرا مردود اعلام شد اعتقاد داشتم بازیکن ما از پشت دفاع حرکت کرد، به نظرم این گل سالم بود.
 
وی مورد اینکه آیا قضاوت اکبریان داور مسابقه صحیح بود، اظهارداشت: بله از قضاوت داور راضی بودیم ولی فکر می‌کنم کمک داور چند اشتباه داشت، شاید هم بنده اشتباه کنم، البته داود دقیقا روی خط حضور دارد و صحنه را بهتر می‌بیند ولی شما هم قبول کنید ما مربیان تحت فشار قرار داریم، اگر اشتباه کردم از داور عذرخواهی می‌کنم ولی آنطور که صحنه را دیدم فکر می‌کنم گل ما سالم بوده است.
 
مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا پس از اخراج حاضر نمی‌شد به رختکن برود و در کنار زمین ایستاده بود، اظهارداشت: آقای عرب‌سرخی را می‌شناسم و با هم رابطه نزدیکی داریم، کنار او ایستاده بودم، فتاحی از من می‌خواست به رختکن بروم ولی عرب‌سرخی می‌گفت به رختکن نروم و کنار او بایستم.
 
بصیرت در پاسخ به این سوال که چه چیزی گفت که داور او را اخراج کرد، گفت: گفتم خدا شاهد است که گلمان آفساید نبود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)