مرجع خبری پرسپولیس : تقلید نوع خاص گفتمان علی پروین در تلویزیون دولتی ایران بیشتر از آنکه جنبه طنز داشته باشد به نوعی نگاهی تمسخر آمیز دارد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از آنکه هفته گذشته برنامه به اصطلاح “طنز” خنده بازار به تقلید از مصطفی دنیزلی سرمربی مطرح پرسپولیس پرداخت، این بار تقلید صدا و نوع حرکت علی پروین نشانی از رگه های طنز در این برنامه نداشت.

 

هر چند مصطفی دنیزلی واکنش منفی نسبت به تقلید رفتار و حرکاتش در این برنامه نشان نداد و حتی آن را لازمه نشان جامعه دانسته بود اما رسانه های ترکیه واکنش چندان مثبتی به تمسخر دنیزلی در شبکه تلویزیونی دولتی ایران نشان ندادند.

 

یک هفته پس از این ماجرا، علی پروین مدیر راهبری و اسطوره باشگاه پرسپولیس سوژه جدید برنامه سازان «خنده بازار» می شود.


با وجود اینکه تقلید صدای علی پروین اتفاق جدیدی نیست و قبلا همه عده زیادی سعی در تقلید نوع خاص گویش او داشته اند اما پخش تصاویر این اتفاق در خنده بازار این بار چندان جنبه طنز نداشت و بیشتر نوعی به استهزا گرفتن نوع گفتار عضو هیئت مدیره این باشگاه را به مخاطب القا می کرد.


در این برنامه فردی به ظاهر شبیه به پروین گریم شده بود و سعی داشت مثل او صحبت کند و البته صحنه هایی که چندان جنبه طنز و اصول اولیه برنامه سازی در این حوزه را نداشت.


پیش از این نیز برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از جمله محمد دادکان ، علی دایی و … سوژه برنامه طنز خنده بازار قرار گرفتند و به نظر می رسد سازندگان این برنامه علاقه عجیبی به شوخی های سخیف با پیشکسوتان و اسطوره های باشگاه پرسپولیس دارند.


این در حالیست که در اردوی رقیب هم کم نیستند پیشکسوتانی که با چهره های فتوژنیک (!) و ادبیات منحصر به فرد می توانند در قاب دوربین خنده بازار قرار بگیرند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)