پرسپولیس نیوز :  در نخستین شب رقابت های جام ستارگان، ویژه ماه مبارک رمضان تیم پیشکسوتان پرسپولیس با نتیجه چهار بر سه پیشکسوتان استقلال را شکست داد.


پرسپولیسی ها بازیکنانی چون نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، سهراب انتظاری، اسماعیل حلالی، حسن خان محمدی، رضا جباری را در ترکیب داشتند. مربی گری این تیم را مرتضی کرمانی مقدم بر عهده داشت.

در ترکیب استقلال هم بازیکنان چون هادی طباطبایی، رضا عنایتی، حسین کاظمی، فرزاد آشوبی، محمدرضا حیدریان با هدایت علی شوری به میدان رفتند.

در این بازی، ابتدا استقلال با دو گل عنایتی پیش افتاد، اما جواب این گل‌ها را انتظاری و مهماندوست دادند. این پایان ماجرا نبود چرا که استقلال توسط فرزاد آشوبی به گل سوم رسید اما در پنج دقیقه پایانی بازی، مصری و جباری برای پرسپولیس دو گل زدند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود سرخپوشان به پایان برسد.

در دیگر دیدار امشب تیم پاراگ که عادل فردوسی پور را در ترکیب داشت با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم ستارگان موسیقی گذاشت. در تیم ستارگان بازیکنانی چون محسن خلیلی، اشکان نامداری، فرشاد کرمی، مهدی شیری، علی لهراسبی به میدان رفتند.

محمد نوری و جانباز پرسپولیسی،موسی سلامت تماشاگر ویژۀ این دیدار بودند.   بازی‌های بعدی پیشکسوتان پرسپولیس در ادامه رقابت‌های هشتمین دورۀ جام ستاره‌ها پنج‌شنبه ۱۸ خرداد برابر تیم موسیقی و شنبه ۲۰ خرداد برابر تیم پاراگ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)