مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بعد از خوردن گل دوم اشتباهات باعث شد تا 3 امتياز را به الاتحاد بدهيم.

 

رضا نورمحمدي در خصوص بازي مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور كه تصور مي‌كرديم بازي سختي را مقابل الاتحاد برگزار كرديم آنها به هر آب و آتشي مي‌زدند كه به گل برسند به همين دليل حملات زيادي را تحمل كرديم.

وي افزود: بعد از گل دومي كه الاتحاد به ثمر رساند فرصتي صددرصد را هادي نوروزي خراب كرد، همچنين غلامرضا رضايي نيز فرصت بسيار خوبي داشت، اما موفق نشديم دروازه حريف را باز كنيم.

 

نورمحمدي تاكيد كرد: حتي بعد از گل دوم حريف يك ضربه پنالتي براي ما گرفته نشد كه اين مورد هم امري طبيعي بود چون داور مسابقه دوست نداشت پنالتي را به نفع ما بگيرد.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص اشتباهات مكرر خط دفاعي پرسپوليس نيز گفت: ما فقط در گل اول به دنبال آفسايد گيري بوديم و مشكلاتي بوجود آمد، اما بعد از آن مهاجمان حريف هم بازيكنان كوچكي نبودند. ما طبق برنامه بازي كرديم اما بعد از پنالتي كه الاتحاد بدست آورد و دروازه ما را باز كرد چون مي‌خواستيم گل‌هاي خورده را جبران كنيم، در ساختار دفاعي دچار مشكلاتي شديم و گل سوم را خورديم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: عربستاني‌ها برخورد خوبي با ما نداشتند اما اشكالي ندارد آنها هم به تهران مي‌آيند. شك نكنيد در تهران اين تيم را شكست خواهيم داد چون همه بازيكنان از اين شكست بسيار ناراحت هستند ما با قدرت مي‌توانم بگويم اگر بيشتر دقت مي‌كرديم و باهوش بوديم مي‌‌توانستيم مقابل الاتحاد بازنده نباشيم.

نورمحمدي درباره بازي بعدي پرسپوليس در ليگ برتر ايران گفت: فردا در خارج از خانه بازي سختي داريم، ‌اما بايدتلاش كنيم كه با قدرت به ميدان رفته و ناكامي ديدار با الاتحاد را جبران كنيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)