رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) روز سه شنبه از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید عذر خواهی کرد.

به گزارش ایرنا، سپ بلاتر در اظهارات تمسخر آمیز نسبت به توجه بیش از حد رونالدو به موهای خود، پس از اعلام نامزدهای دریافت بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 و مقایسه وی با لیونل مسی گفته بود:رونالدو مانند یک رهبر در زمین فوتبال است، اما بیش از آنکه به فوتبالش بپردازد در جلوی آینه به موهایش می پردازد.

این اظهارات، خشم باشگاه رئال مادرید ورئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را برانگخیت،

بلاتر در صفحه خود در پایگاه اینترنتی توییتر از رونالدو عذر خواهی کرد ونوشت: « رونالدو عزیز، من از اظهارات بی ملاحظه در نشست خصوصی جمعه که شما را آزرده کرد، عذرخواهی می کنم. من هرگز قصد حمله به شما را نداشتم.»

رونالدو درصفحه خود در فیس بوک به این اظهارات بلاتر در جمع دانشجویان دانشگاه آگسفورد واکنش نشان داد.

این برنده توپ طلایی در سال 2008 نوشت: « این اظهارات آشکارا احترام و ملاحظات فیفا را نسبت به من، تیم و کشورم نشان داد. خیلی چیزها اکنون مشخص شده است .»

بلاتر همچنین با ارسال نامه هایی به باشگاه رئال مادرید و فدراسیون پرتغال اعلام کرد: کریستیانو رونالدو را همان طوری که روز جمعه در آگسفورد و مناسبت های مختلف دیگر بیان کرده است، بازیکن فوق العاده ای می داند .

کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال روز سه شنبه در کنفرانسی خبری گفت: فلورنتینو پرز ( رئیس باشگاه رئال ) با ارسال نامه ای از فیفا خواسته است از بی احترامی به این بازیکن بزرگ و حرفه ای عذر خواهی کند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)