مرجع خبری پرسپولیس : به غير از كريم باقري كاپيتان 36 ساله پرسپوليس، در تيم فعلي 9 بازيكن ديگر حضور دارند كه قراردادشان به پايان رسيده و هنوز هيچ مذاكره‌اي با باشگاه نداشته‌اند. در بين اين 9 نفر وضعيت 4-3 بازيكن كاملا مبهم است:

 

1) ميثاق معمارزاده: در آخرين اظهار نظرش اعلام كرده در پرسپوليس مي‌ماند. فعلا تصميم قطعي‌اش را نگرفته اما منتظر تماس باشگاه است تا درباره ادامه همكاري مذاكره كند. البته براي او پول هم در اولويت است. ميثاق حتي با سقف قرارداد پرسپوليس هم مشكل دارد، ضمن اينكه فعلا پيشنهاد استقلال، تراكتورسازي و فولاد را مسكوت نگه داشته است. اگر دو طرف سر مبلغ كنار بيايند احتمالا ميثاق در پرسپوليس ماندني مي‌شود.

 

2) محسن خليلي: مهاجم خوش صحبت پرسپوليس سه چهار روزي است كه كاملا از دسترس خارج شده و احتمالا براي استراحت خارج از تهران به سر مي‌برد. البته همين در دسترس نبودن او باعث شده شايعه حضور خليلي در استيل‌آذين مطرح شود.

 

 

 با اين وجود بعيد است محسن جايي غير از پرسپوليس برود و منتظر تماس باشگاه براي تمديد قرارداد است، حتي اگر حضور كريم انصاري‌فرد و غلامرضا رضايي در پرسپوليس قطعي شده باشد.

 

3) نبي‌الله باقري‌ها: تا همين ديروز در تعطيلات به سر مي‌برد و حدود 10 روز دور از فوتبال بود. شايد امروز يا فردا در باشگاه حاضر شود و مذاكره كند. باقري‌ها خودش گفته مي‌رود چرا كه در طول فصل نامهرباني‌هاي زيادي ديده است. از ملوان، مس و تراكتورسازي پيشنهاد دارد اما شايد دايي او را بخواهد و مثل ابتداي فصل گذشته دوباره ماندني شود. نگه داشتن باقري‌ها البته به جذب مدافع مياني جديد- احتمالا سيد جلال حسيني- هم مرتبط است.

 

4) عليرضا محمد: صبح روز شنبه سر و كله‌اش در باشگاه پرسپوليس پيدا شد. بعد از اين حضور گفته شد او راهي امارات خواهد شد تا پولي به جيب بزند اما خودش اين شايعه را تكذيب كرد. گفته مي‌شود محمد در ملاقات كوتاه با كاشاني بر سر تمديد قراردادش به مدت 2 سال ديگر به توافق رسيده، هر چند هنوز چيزي روي كاغذ نيامده است. البته مي‌گويند عليرضا محمد هم دنبال قرارداد بهتري نسبت به سال گذشته است چرا كه در هر صورت حالا يك بازيكن ملي‌پوش به حساب مي‌آيد.

 

5) هادي نوروزي: بعيد است باشگاه به راحتي او را از دست بدهد. قرارداد دوساله نوروزي با پرسپوليس تمام شده اما گفته مي‌شود دايي روي تمديد قرارداد او تاكيد كرده و نوروزي هم به احتمال فراوان تمديد مي‌كند. احتمالا تا آخر هفته جاري او نيز در باشگاه پرسپوليس آفتابي خواهد شد. نوروزي بعد از كريم باقري كه 10 گل زد با 8 گل زده بهترين گلزن پرسپوليس بود و نسبت به فصل اول حضورش در پرسپوليس پيشرفت چشمگيري داشته، پس احتمالا خرج بيشتري روي دست باشگاه مي‌گذارد.

 

6) هوار ملامحمد: بلافاصله پس از قهرماني پرسپوليس اعلام كرد در اين تيم نمي‌ماند، هرچند كه اصلا دايي و باشگاه او را نمي‌خواهند. هوار خيلي زود راهي عراق شده و خبري از وي در دسترس نيست. احتمالا او چندي بعد يك بار ديگر در باشگاه پرسپوليس رويت خواهد شد، آن هم براي تسويه حساب. از هفته‌ها پيش بحث حضور هوار در سپاهان مطرح بوده اما شايعه شده استيل‌آذين هم او را مي‌خواهد. شايد هم بالاخره مجيد جلالي به بازيكن مورد علاقه‌اش برسد و هوار اين فصل پيراهن فولاد را بر تن كند.

 

7) وسلي برزيليا: قرارداد وسلي تمام است. دايي هم او را نمي‌خواهد، بنابراين حتي اگر مهاجم كوتاه قامت برزيلي بخواهد با 50 هزار دلار ديگر در پرسپوليس ماندني شود، دايي يك جاي ليست خود را با او پر نخواهد كرد. وسلي كه در يك مقطع حتي بحث اخراجش از باشگاه مطرح شده بود، حاضر شد با مبلغ 50 هزار دلار تا آخر فصل پرسپوليسي بماند و از آنجايي كه هيچ كدام از تيم‌هاي ليگ برتري او را نمي‌خواهند، شايد بالاخره شهرداري تبريز پس از صعود به ليگ برتر او را استخدام كند.

 

8) تياگو فراگا: قرارداد اين برزيلي هم تمام است اما بازي‌هاي نسبتا قانع‌كننده او در هفته‌هاي آخر، دايي را به تمديد قرارداد با او ترغيب كرده. كمبود هافبك دفاعي كارآمد و ارزانقيمت بودن او و تمايل خودش براي ماندن، تياگو را حداقل يك سال ديگر پرسپوليسي نگه مي‌دارد. با اينكه كاشاني كلي از مبلغ رضايتنامه و قرارداد تياگو را كم كرد اما او با كمال رضايت در پرسپوليس ماند و بازي كرد. البته بعيد نيست كه باز هم از مبلغ قرارداد تياگو كاسته شود يا طرفين با مبلغ جديد فصل قبل ادامه همكاري دهند.

 

9) سپهر حيدري: قرارداد سپهر هم به پايان رسيده اما هم باشگاه او را مي‌خواهد هم علي دايي. سپهر فردا مذاكراتش را با باشگاه آغاز خواهد كرد و بعيد است اين مدافع اصفهاني ساز جدايي را كوك كند. طي سه سال گذشته مبلغ قرارداد سپهر هم زياد چشمگير نبوده و او با ارقام معقول قراردادش را تمديد مي‌كند. در طول فصل يكي دو بار بحث حضور سپهر در يكي از تيم‌هاي يوناني و حتي فولاد خوزستان مطرح شد اما بعيد است حيدري به اين راحتي‌ها بي‌خيال پرسپوليس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)