سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن گفت: ‌سیلوا را حفظ می‌کنیم و به جذب ابیدال و دینیه نیز علاقمندیم.

  •  
  •  
  •  

لوران بلان که چند روز قبل جانشین کارلو آنچلوتی در تیم قهرمان لیگ کشورش شد، نسبت به یکسری شایعات همچون احتمال حضور «تیاگو سیلوا» در تیم بارسلونا و بحث جذب اریک ابیدال و لوکاس دیینه، واکنش نشان داد و  با برخی از خبرنگاران صحبت کرد.

وی دو، سه روز پس از آنکه چند نشریه از تحقق انتقال 32 میلیون یورویی سیلوا به کاتالان‌ها خبر دادند، اظهار داشت: در مورد تیاگو باید اعلام کنم که در سن‌ژرمن باقی خواهد ماند. پس از مطرح شدن بحث پیشنهاد بارسا به وی، با او تلفنی صحبت کردم. او قول ماندن داد. گفت می‌خواهد با ادامه حضور در پاریس، در تحولات آینده تیم نقش داشته باشد. به این ترتیب می‌گویم که ما او را حفظ خواهیم کرد.

بلان که تا تابستان گذشته زمام امور «خروس‌های آبی» (تیم ملی فرانسه) را برعهده داشت، همچنین افزود: واقعیت این است سن‌ژرمن علاقمند است با  ابیدال و دینیه همکاری کند. واقعا دنبال مدافعی با تجربه برای جناح چپ هستیم. این دو بازیکن با انتقال به پاریس، می‌توانند نیاز‌ تیم را برطرف کنند.

او ادامه داد: به این دلیل رایزنی‌ها با این دو بازیکن آغاز شده و حتی اگر بتوانیم یکی از این دو را نیز جذب کنیم، می‌توان حتی ادعا کرد سن‌ژرمن در جذب بازیکن موفق بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)