مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس شایعه بلوکه شدن این باشگاه را توسط بانک آمریکایی تکذیب کرد.

مصطفی شکری در گفت و گو با خبرگزاری پانا، در خصوص بلوکه شدن پول واریزی باشگاه پرسپولیس به حساب نلو وینگادا، اظهار کرد: پول ما توسط بانک آمریکایی بلوکه نشده است و صحت ندارد. وینگادا حسابی را معرفی کرده بود که ما هم برای او بخش اول طلبش را واریز کردیم ولی بانک آمریکایی به وینگادا پیغام داده است که پذیرش این مبلغ امکان پذیر نیست و به مبدا ارجاع داده می شود.

وی افزود: وینگادا بعد از این اتفاق شماره حساب جدیدی به ما معرفی کرده است که البته مربوط به کشور پرتغال است. ما منتظریم تا پول واریزی از بانک آمریکایی به ما ارجاع داده شود تا بعد به حساب جدید وینکادا واریز شود. بعد از پرداخت بخش اول، تا آخر آوریل (10 اردیبهشت) فرصت داریم تا بخش دوم را هم واریز کنیم.
 
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به انجام مقدمات ارائه لایحه دفاعی این باشگاه به شکایت ژوزه تصریح کرد: ما در حال آماده کردن این لایحه هستیم ولی نمی شود برای موفقیت درصدی گفت. آنچه مسلم است موضع باشگاه امیدوارکننده است. ادعای ژوزه این است که پولش را نگرفته ولی ما بیشتر از میزان کاری که در باشگاه انجام داده، به او پول دادیم و از انجام وظایف خود امتناع کرده است.

شکری گفت: قطعا رای فیفا آن چیزی نخواهد شد که ژوزه هدفگذاری کرده است. بالاخره او در سنی است که آینده چندانی برای مربیگری ندارد و بیشتر در این سالها به دنبال پول است. با نتایجی که باشگاه پرسپولیس با حضور او گرفت، هر مربی حرفه ای بود، یا از سمتش استعفا می داد یا با تعامل می رفت ولی چون تحمل فشارها را با توجه به سن و سالش نداشت، سناریویی برایش طراحی کردند که از طریقی بتواند پولش را بگیرد. البته بعضی دوستان با تسامح، آب در آسیاب او ریختند. حتی بخشی از ادله ژوزه همان خبرهای برخی رسانه هاست که کارش را تائید کردند و در مقام وکیل مدافع او برآمدند.

وی با اشاره به این که چقدر شکایت قطبی از باشگاه پرسپولیس واقعیت دارد؟ تاکید کرد: از مرجع موثقی این خبر درز نکرده است و چیزی هم به دست ما نرسیده ولی بدانید که مشکل اصلی قطبی با فدراسیون است که مالیاتش چیزی حدود 800 میلیون می شود. مشکل قطبی با باشگاه 18 میلیون است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: قطبی باید به دارایی اعتراض کند. باشگاه طبق قانون 5 درصد از کل مبلغ قراردادش را مالیات می دهد که قراردادش 350 میلیون بوده است. بالاخره این مالیات به خاطر درآمدهای دیگر و جرایمی که داشته، از سوی اداره مالیات در نظر گرفته شده است.

شکری در پایان در خصوص پرونده علی دایی هم گفت: رای به نفع دایی صادر شده است ولی ما تجدید نظرخواهی خواهیم کرد چون بخشی از رای مخالف با اصول است و امیدواریم رای صادر شده، تعدیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)