پرسپولیس نیوز : مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان از آغاز فروش بلیط دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از فردا (سوم اسفندماه) در بندرعباس خبرداد.

امیرحسین طالبی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر و بیان اینکه چهار محل جهت فروش بلیط بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در نظر گرفته شده، اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، ورزشگاه تختی بندرعباس، ورزشگاه خلیج فارس و باشگاه آلومینیوم المهدی محل های مشخص شده برای فروش بلیط این دیدار هستند.

وی با بیان اینکه فروش بلیط از ساعت هشت صبح فردا آغاز می شود، افزود: در دیدار برابر استقلال تهران پیش فروش بلیط های مسابقه باعث شد تا ضمن پیشگیری از هرج و مرج ، تماشاگران با فراغ بال و نظمی خاص بتوانند وارد ورزشگاه شده و از تماشای بازی لذت ببرند.

وی ابراز امیدواری کرد: تماشاگران فهیم هرمزگانی با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه بزرگی در ورزش هرمزگان رقم زده و با تشویق تیم محبوب خود با خوشحالی به خانه خود بازگردند.

لازم به ذکر است، دیدار دو تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس تهران روز جمعه چهارم اسفندماه ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)