مرجع خبری پرسپولیس : هافبك عراقي استقلال از موافقت اين باشگاه با درخواست فسخ قراردادش خبر داد.

 

كرار جاسم در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر نمايش بسيار خوبي در تركيب تراكتورسازي تبريز داشت و همين مساله باعث شد كه مسئولان باشگاه استقلال او را جذب كنند و از او به عنوان خريد كهكشاني‌ خود ياد كنند.

اما او هيچگاه نتوانست بازي‌هاي خوب خود را در فصل گذشته تكرار كند و به جز بازي مقابل پرسپوليس هرگز انتظارات آبي پوشان را برآورده نكرد.

 

اين هافبك عراقي در ديدار استقلال مقابل سايپا در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي با مجتبي جباري درگيري لفظي پيدا كرد و همين مساله باعث شد كه مسئولان باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوي وي را از همراهي تيم محروم كنند و در انديشه فروش و يا معاوضه وي با بازيكنان ديگري باشند.

 

كرار جاسم كه اخيرا از سوي شبكه ابوظبي به همراه نشات اكرم به عنوان 10 بازيكن برتر عراق در هفته چهارم و پنجم جام جهاني 2014 برزيل در آسيا انتخاب شده، به نوشته روزنامه «البوابه العراقيه» به محض ورودش به نجف در تماسي تلفني با برنامه ورزشي “معرض الكره العراقيه المصور” گفت: “مشكلات زيادي با باشگاه استقلال داشتم و به همين خاطر اين باشگاه را ترك كردم. نخستين مشكل من با اين باشگاه تهراني اين بود كه آن‌ها به تعهدات خود در قراردادم پايبند نبودند و حقوقم را پرداخت نكردند. باشگاه استقلال با درخواستم براي فسخ قراردادم همراه با بازگرداندن مبلغي كه از اين باشگاه به هنگام عقد قرارداد دريافت كرده بودم، موافقت كرد.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)