پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی ها ادعا می کنند به زودی یک سورپرایز برای هواداران خواهند داشت.

این باشگاه همچنان در حال جذب بازیکنان مورد نظرش است. روزنامه پیروزی که نزدیک به باشگاه پرسپولیس است ادعا کرد به زودی بمب نقل و انتقالات با خرید تازه پرسپولیس منفجر خواهد شد و نامی از آن روی جلدش نیاورده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ متن این خبر به این شرح است: «از باشگاه پرسپولیس خبرهایی به گوش می رسد. خبرهایی مبنی بر این که قصد دارند در روزهای اینده هواداران را ذوق زده و فوتبال ایران را حیرت زده کنند. آنها دیروز از مذاکراتی خبر می دادند که تا سرانجام نزدیک شده است و حالا به تعبیری باید کار را تمام شده تلقی کرد. مسوولان باشگاه اصرار دارند که برای در امان ماندن از خرابکاری ها ، هیچ نامی علنی نشود. ذهن ما به سمت گزینه هایی مثل حاج صفی و سیدجلال حسینی رفت. چون نفراتی مثل طهماسبی و مسلمان را نمی توان در قالب حرف هایی که شنیدیم بگنجانیم. مسوولان پرسپولیس می گویند خبرهایی در حد بمب نقل و انتقالات در راه است و ثانیه شمارها به کار افتاده است. آنها از بازیکنان برای جناح چپ و خط هافبک سخن می گویند و می خواهند برای این که کار انجام شود اصول رازداری حفظ شود. البته در این میان یکی از مسوولان باشگاه چنین می گوید. با 2 نفر از گزینه ها به توافق هم رسیده ایم ولی  آنها می خواهند ابتدا با خود ایوانکوویچ صحبت کنند و پس از ان کار تمام می شود و هواداران منتظر خبرهای بسیار خوبی باشند.»

در تکمیل خبر پیروزی باید گفت آخرین خبرها حکایت از آن دارد که این باشگاه با سه بازیکن یعنی کریم انصاری فرد، ادینهو و مسعود شجاعی در حال مذاکره است. هیچ بعید نیست بمبی که پرسپولیسی ها از آن حرف می زنند، جذب یکی از این سه بازیکن باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)