قرار است در این بند بازیکنان مکلف شوند که در طول فصل با رسانه ها مصاحبه تلفنی نداشته باشند و مثل بازیکنان تیم های اروپایی مصاحبه هایشان کنترل شده باشد.

 به گزارش جام نیوز، علیرضا رحیمی هنوز از گرد راه نرسیده قصد دارد اقدامات ویژه ای در باشگاه پرسپولیس پیاده کند و تغییراتی در شرایط تیم و بازیکنان به وجود بیاورد.

گفته می شود  باشگاه پرسپولیس قصد دارد بند ویژه ای در قرارداد بازیکنان این تیم برای فصل آینده بگنجاند تا ارتباط آنها با رسانه ها را محدود کند.ظاهرا رحیمی و تیم مدیریتی جدید احساس می کنند با این حرکت می توانند تا حدودی از حاشیه های تیم پرسپولیس کم کنند و به همین خاطر  قصد دارند در قرارداد بازیکنان بندی ویژه بنگنجانند.

قرار است در این  بند بازیکنان مکلف شوند که در طول فصل با رسانه ها مصاحبه تلفنی نداشته باشند و  مثل بازیکنان تیم های اروپایی مصاحبه هایشان کنترل شده باشد.

با این حساب  بعید نیست  بازیکنان پرسپولیس مکلف شدند به صورت هفتگی در محل تمرین و به صورت حضوری   با رسانه ها مصاحبه کنند که البته  در این خصو  هیچ جزئیاتی اعلام نشده است.

البته باشگاه  پرسپولیس و رحیمی خوب می دانند در این حیطه کار مشکلی دارند و فقط   با ذکر مورد فوق در قرارداد شاید بتوانند به هدف خود برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)