پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی بنری با خود به ورزشگاه آزادی آوردند.

 با توجه به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در استادیوم سکوت کاملی در ورزشگاه آزادی حاکم است.

*بازیکنان تیم سیاه‌جامگان در ساعت 15 و 15 دقیقه به ورزشگاه آزادی رسیدند. این در حالی است که اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در ساعت 15 و 45 دقیقه وارد ورزشگاه‌ شد.

*در حالیکه در چند سال اخیر خبرنگاران برای ورود به استادیوم آزادی از در تونل استفاده می‌کردند اما امروز از ورود خبرنگاران به استادیوم از این در جلوگیری شد و تنها عکاسان اجازه داشتند از این در وارد شوند. خبرنگاران همچنین برای ورود به استادیوم باید از در جایگاه ویژه وارد استادیوم می‌شدند.

*در حالیکه ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است اما چند نفر که منتسب به باشگاه سیاه‌جامگان بودند بدون مشکل وارد ورزشگاه شده و در ورزشگاه تردد می‌کردند.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس اتومبیل‌های شخصی خود را به ورزشگاه آوردند تا پس از پایان بازی با اتومبیل شخصی خود ورزشگاه را ترک کنند.

*بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین برای گرم کردن دقایقی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. در این بین میثم حسینی و حمیدرضا علی‌عسگری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند با چند نفر از بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش مشغول شدند.

*از سوی باشگاه پرسپولیس بنری تهیه شده که بر روی آن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی زنده نگه داشته شده است و قرار است بازیکنان با این بنر در مراسم آغازین بازی‌ها حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)