پرسپولیس نیوز :  مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: هرگز به این فکر نمی‌کنم که طارمی به من پاس نمی‌دهد، بلکه مطمئن هستم با او زوج خوبی را تشکیل خواهیم داد.

جری بنسون در خصوص اولین حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس در بازی با ملوان اظهار داشت: این اولین باری من بود که از ابتدا به میدان می‌رفتم و پیش از این فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرده بودم. البته در بازی با سایپا هم 20 دقیقه بازی کردم و این مسئله به من کمک کرد تا در بازی با ملوان در شرایط بهتری در میدان حاضر شوم.

وی در خصوص عملکردش در این دیدار گفت: فکر می‌کنم برای اولین بازی عملکرد خوبی داشتم. چون دیر به تیم اضافه شدم، هنوز آنطور که باید و شاید در تیم جا نیفتاده‌ام اما وقتی بیشتر بازی کنم به هماهنگی بیشتری با بازیکنان خواهم رسید و روان‌تر بازی خواهم کرد.

بنسون درباره جو ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: انتظار داشتم ورزشگاه آزادی هنگام بازی‌های پرسپولیس پر از تماشاگر شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. مخصوصاً که روز بازی با ملوان تماشاگران کمی در ورزشگاه حضور داشتند و این مسئله برای من عجیب بود. وقتی ورزشگاه پر از تماشاگر باشد، هیجان بازی بیشتر خواهد شد و من دوست دارم در ورزشگاهی بازی کنم که سکوها پر باشد.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا به نظرش توانسته اعتماد برانکو را نسبت به عملکردش برآورده کند، یادآور شد: بعد از بازی برانکو به من گفت که خیلی خوب بودم. در زمین سعی کردم آنچه مربی از من خواسته را انجام دهم و فکر کنم در این زمینه موفق بودم.

بنسون در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس و به‌ویژه مهدی طارمی در زمین مسابقه به او خیلی کم پاس می‌دهند، عنوان کرد: من هرگز این طور فکر نمی‌کنم. وقتی بازیکنی تازه وارد یک تیم می‌شود، زمان می‌برد تا با بقیه نفرات هماهنگ شود. اطمینان داشته باشید وقتی در کنار طارمی بیشتر بازی کنم با او زوج خوبی را تشکیل خواهیم داد و در زمین خیلی راحت‌تر همدیگر را پیدا خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)