پرسپولیس نیوز :  مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: کمین کردن در محوطه جریمه حریفان برای گلزنی و استفاده از توپ‌های مُرده شیوه بازی من است.

گلزن پرسپولیس در دربی 81 مدعی است گلش در این مسابقه اصلا شانسی نبوده و به این نیت که توپ وارد دروازه استقلال شود خودش را در مسیر آن قرار داده است.

بنسون با این گل محبوبیت خاصی نزد هواداران پر تعداد تیمش پیدا کرده و به گفته خودش از این پس با روحیه بهتری برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت. مهاجم پرسپولیس به سوالات‌‌ پاسخ داد.

 

دربی از نظر تو چطور بود؟

بازی هیجان زیادی داشت و تیم ما آمده بود تا بازی را به نفع خود به پایان برساند. حملات پی در پی و بازی تهاجمی پرسپولیس در این بازی نشان داد که انگیزه بردن در تیم ما بیشتر بود و اگر نتیجه را واگذار می‌کردیم عدالت در فوتبال رعایت نمی‌شد. می‌توانستیم در نیمه اول با زدن دو گل کار استقلال را تمام کنیم اما فرصت‌ها را خیلی راحت از دست دادیم.

 در دقایق پایانی بازی کمتر کسی انتظار داشت حملات پرسپولیس نتیجه دهد، از این جهت که حملات تیم‌تان احساسی شده بود!

بازیکنان ما در این بازی به معنای واقعی برای گل زدن جنگیدند و من اطمینان داشتم که این حملات نتیجه خواهد داد. خوشحالم از اینکه گره بازی به دست من باز شد.

* وقتی برانکو خواست به زمین بروی به تو چه ماموریتی داد؟

برانکو گفت به جای احمد نورالهی به میدان خواهم رفت و به همراه طارمی در خط حمله از ارسال‌های عالیشاه استفاده کنم. سرمربی خیلی تاکید کرد که آن جلو از فرصت‌ها استفاده کنم.

* تو در بازی با ملوان عملکرد خیلی خوبی داشتی، چرا در دربی از ابتدا به میدان نرفتی؟

من خیلی برای این بازی آماده و با انگیزه بودم اما نظر سرمربی این بود که روی نیمکت بنشینم و در 30 دقیقه پایانی به میدان بروم.

 

* به نظرت اگر از ابتدا در زمین بودی می‌توانستی یکی از آن موقعیت‌های تیمت در نیمه اول را به گل تبدیل کنی‌؟

ما در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و شاید اگر در ترکیب بودم می‌توانستم زودتر تیمم را به گل برسانم.

 خیلی‌ها اعتقاد دارند در محوطه شش قدم جلوی دروازه استقلال توپ به طور شانسی به تو برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد، خودت چه نظری داری؟

من اصلا این طور فکر نمی‌کنم. وقتی استقلال با تعداد زیادی بازیکن در جلوی دروازه خود دفاع می‌کرد من باید طوری جاگیری می‌کردم که از توپ‌های برگشتی استفاده کنم. وقتی بازیکن ما توپ را به سمت دروازه شوت کرد می‌دانستم این توپ راهی اوت خواهد شد و به این خاطر خود را در مسیر آن قرار دادم و توپ را با شکمم به سمت دروازه استقلال زدم که ضربه‌ام به بدن دروازه‌بان حریف برخورد کرد و مجدداً به من خورد و وارد دروازه شد. من همیشه در محوطه اطراف دروازه کمین کرده و توپ را تا آخرین لحظه تعقیب می‌کنم تا آن را به گل تبدیل کنم. این شیوه بازی من است.

 تو یک ضربه سر زدی که توپ به حنیف عمران‌زاده برخورد کرد، آیا این توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرد؟

من در آن صحنه فقط ضربه سر زدم و ندیدم مدافع استقلال با کجای بدن خود توپ را دفع کرد اما اگر با دست این کار را کرده باشد می‌توانست پنالتی باشد.

 این گل چقدر در روحیه و انگیزه تو برای ادامه حضورت در پرسپولیس تاثیر داشت؟

از قبل شنیده بودم که گلزنی در دربی چقدر مهم است و خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم. صدای فریاد هواداران بعد از گلم همچنان در گوشم است و هیچ وقت آن لحظه را فراموش نخواهم کرد. این آخرین گل من برای پرسپولیس نخواهد بود و از این پس با روحیه و انگیزه بیشتری برای موفقیت تیمم تلاش خواهم کرد. خیلی مهم است که به خاطر هواداران تیم ما به صدر جدول بیاید و همه ما در تیم این هدف را داریم.

 به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

برای موفقیت تیمم همه تلاش خود را خواهم کرد و اگر در این راه موفق به زدن گل‌های زیادی شوم اتفاق خیلی خوبی است.

 گلزنی در دربی 81 مهم‌ترین گل زندگی ورزشی‌ات بود؟

نه من گل‌های مهمی در تیم ملی و باشگاه‌های بزرگی که در آنجا بازی کرده‌ام زده‌ام و گلزنی در دربی تبدیل به یکی از شیرین‌ترین و با ارزش‌تری گل‌هایم خواهد شد. می‌خواهم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در این بازی مرا مورد لطف خود قرار دادند و تلاش می‌کنم از این پس بازی‌های بهتری را برای پرسپولیس انجام دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)