پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:از دربی به این سنگینی به خانه که رفتیم خستگی در تن مان نمانده بود.

محسن بنگر درباره دربی 81 و اتفاقات رخ داده در این مسابقه اظهار داشت:فقط پرسپولیس در این بازی خوب بود.استقلال جز دفاع و زدن زیر توپ کاری نکرد.من از هواداران عذرخواهی می کنم چون می توانستیم بازنده دربی هم نباشیم.

وی ادامه داد:ما گل را روی یک اتفاق خوردیم.در آن صحنه گل،محمد انصاری نباید می گذاشت که خسرو توپ را سانتر کند و من هم نباید می گذاشتم ضربه سر انصاری زده شود.رامین رضاییان هم نتوانست به من بگوید که پشتم چه خبر است چون جو ورزشگاه خیلی شلوغ بود.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد:10 دقیقه اول استقلال فشار آورد اما بعد بازی متوقف شد و ما با جوانان تیم صحبت کردیم.پس از 10 دقیقه اول بازی همه چیز دست ما بود.جوان های ما ثابت کردند می توانند بهترین باشند.

وی درباره اینکه پرسپولیس به رغم بازی های خوب در این فصل در نتیجه گیری موفق نبوده است گفت:در هر بازی 3،4 گل صد در صد را از دست می دهیم.این مشکل است.بازیکنان ما جوان هستند.به طور حتم بازی به بازی بهتر می شویم.تیم ما روی زمین بازی می کند و هافبک های ما خیلی می دوند.ما امسال می بازیم هم از فوتبال لذت می بریم.واقعا پس از دربی به این سنگینی به خانه که رفتیم خستگی در تن مان نمانده بود.ما خوب بازی می کنیم.من در این 4 سال ندیدم که پرسپولیس با این شرایط بازی کند.

مدافع پرسپولیس افزود:اگر استقلال با این فوتبال صدر است ما می توانیم قهرمان شویم.ما بازی های سخت مان را بیرون از خانه انجام دادیم.بالاخره تا کی جوان های ما توپ ها را بیرون می زنند؟اطمینان دارم در مسابقات آتی توپ های ما گل می شوند.

وی درباره اینکه موقعیت خوبی را مقابل دروازه استقلال از دست داد گفت:بله،می توانستم به رحمتی گل بزنم ولی توپ روی پای چپم بود.در این بازی واقعا خیلی توپ ها روی دروازه استقلال بود.از نظر من رحمتی فوق العاده بود.مهدی بهترین دروازه بان ایران است و تا 5،6 سال آینده هم همین شرایط را خواهدداشت.رحمتی بهترین بازیکن زمین بود.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد:ما امسال می خواهیم هر جور شده یک جام بگیریم.دربی هم تمام شد و به بازی بعدی فکر می کنیم.متاسفانه دوباره لیگ تعطیل می شود.نمی دانم چه کسی تصمیم گیرنده است ولی در این شرایط واقعا به بازیکنان فشار می آید.4 بار بدنسازی در نیم فصل در هیچ جا وجود ندارد.من چنین چیزی را ندیدم.

وی درباره اینکه آیا در بازی با استقلال خلا هادی نوروزی را حس نکرد گفت:صد در صد همین طور است.شب بازی صبا 45 دقیقه خوابم برد.کنارم را می دیدم و می دیدم هادی نیست.با رضا نورمحمدی تماس گرفتم و گفتم بیا اما او هم به دلیل گرما رفت.یک شب هادی به خوابم آمد و گفت گریه نکن جای من خوب است.من در سپاهان بودم و رضا حسن زاده فوت شد این قدر از تیم رقیب معرفت ندیدم.دم رحمتی و امیر حسین صادقی و ارش برهانی گرم.

بنگر افزود:پس از بازی هانی نوروزی تماس گرفت و گفت دقیقه 85 بابا آمد در گوشم گفت که تیم گل می زند.من گفتم اینطور نیست حتما خیالاتی شده ای.گفت به ارواح پدرم راست می گویم.من حاضرم چیزی تا پایان فصل نگیرم و مطالبات هادی پرداخت شود.

وی درباره اینکه آیا امسال سال آخر فوتبالش هست اظهار داشت:من دوست دارم در اوج بروم.ولی فعلا بدنم خوب است.خدا را شکر در سن 36 سال روی من حساب می کنند.

بنگر درباره اینکه با کدام مدافع پرسپولیس راحت تر است گفت:من را با رضا نورمحمدی راحت ترم.با او نامهربانی می کنند.ولی فوتبالیست خوبی است.دفاع وسطی است که زیر توپ نمی زند.ماریچ هم بازیکن خوبی است ولی مصدوم شد.مایکل هم متاسفانه مصدوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)