پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم پرسپولیس گفت:اگر مهدی بگوید محسن از بهترین مدافعان فوتبال ایران است یعنی مدافعان تیم خودش را تخریب کرده؟

محسن بنگر، پیرامون بازی امروز تیم ایران مقابل  گوام اظهار داشت: در وهله اول پیروزی تیم کشورمان را تبریک می گویم و خوشحالم سهم پرسپولیسی ها در رقم زدن این پیروزی شیرین زیاد بود. مهدی طارمی، رامین رضائیان، کمال کامیابی  نیا، که اکنون عضو تیم پرسپولیس هستند و کریم انصاری فرد هم که یک پرسپولیسی به شمار می رود در این بازی بیست بودند.باید بابت گلزنی شان به این بازیکنان تبریک بگویم.امروز تیم ملی یک برد پرسپولیسی را کسب کرد.

وی ادامه داد: صعود تیم ملی از این مرحله قطعی است و بازی های سخت ما در مرحله بعدی خواهد بود و امیدوارم تیم جوان شده کشورمان با انرژی، انگیزه و تعصب زبانزد خود در مرحله بعدی مقتدرانه و به صورت مستقیم به جام  جهانی روسیه صعود کند.

مدافع پرسپولیسدر خصوص شرایط فعلی سرخپوشان بیان داشت: خوشبختانه شناخت ایوانکوویچ از تک تک نفرات و آشنایی بازیکنان از خواسته های تاکتیکی او بیشتر شده است. تمرینات خوب و بانشاطی انجام می دهیم وشرایط پرسپولیس به صورت محسوسی بهتر از ماه های گذشته شده است و قطعا در ادامه لیگ نتایج مطلوب تری کسب  خواهیم کرد. به اعتقاد کارشناسان پرسپولیس فوتبال مدرنی ارایه می کند و من هم پس  از این همه سال حضور در لیگ چنین اعتقادی دارم. فوتبال زیبای ما از این پس انشاالله همراه با نتایج مطلوب خواهد بود و خیلی زود باید خودمان را در جمع مدعیان ببینیم.

به گزارش کاپ،در روزهای گذشته تمجید محسن بنگر از توانایی های فنی سیدمهدی رحمتی شائبه هایی را ایجاد کرده بود که مدافع تیم پرسپولیس در همین خصوص گفت: متاسفانه عادت کرده ایم برای یکدیگر حرف درست کنیم یا دنبال عیب و ایراد همدیگر بگردیم. من از زمان بازی در اصفهان با مهدی رحمتی رفاقت و رفت و آمد خانوادگی دارم و همه می دانیم او یکی از بهترین دروازه بانان یک دهه اخیر فوتبال ایران بوده است. در کنار بحث فنی به لحاظ اخلاقی نیز از او شناخت بسیار زیادی دارم به هرحال جدا از رفت و آمدها ما چه در اصفهان و چه در تهران همسایه یکدیگر بوده ایم. اگر من از او تعریف کردم دلیل بر تخریب دیگران است. به عنوان مثال اگر مهدی بگوید محسن از بهترین مدافعان فوتبال ایران است یعنی مدافعان تیم خودش را تخریب کرده؟

وی ادامه داد:من به عنوان یک بازیکن قدیمی پرسپولیس به دنبال موفقیت تیم خودم هستم و در مستطیل سبز رفاقت را کنار می گذارم. در هر مسابقه ای که رفقایم در تیم مقابل باشند تلاش می کنم مقابل آنها به پیروزی برسم. چون موفقیت خودم و تیمم در اولویت قرار دارد. سیدمهدی جوان بامعرفتی است که الان هفته هاست بازوبندی را بر بازویش می بندد که منقش به عکس هادی نوروزی عزیز است و این  عمل او به عنوان بازیکن تیم رقیب ارزشمند است و هیچکس نمی تواند منکر این اقدام پسندیده باشد.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد:به مهدی نیز در جای خودش نقدهایی شده اما در بحث فوتبالی تمام تلاش من به عنوان یک پرسپولیس موفقیت تیمم است و برای بسته ماندن دروازه پرسپولیس سرم را هم جلوی توپ می گذارم. متاسفانه برخی سعی کردند رفاقت من را با همبازی و همسایه قدیمی ام دلیلی بر تخریب سوشا مکانی بدانند ولی باید به این نکته توجه داشت در مقطع کنونی من خواهان موفقیت دروازه بان پرسپولیس و تیمم هستم. ودوستی من با مهدی خارج از بحث  فوتبال است کما اینکه با تک تک همبازیانم در پرسپولیس برای  موفقیت تیم مان جان فشانی می کنیم و امیدوارم دیگر این موضوع خاتمه پیدا کند. جا دارد به سوشا مکانی هم تولدش را تبریک بگویم.منتظر حضور دوباره او در تمرین هستم.

بنگر  درباره بازی پرسپولیس با استقلال اهواز اذعان داشت: برای این بازی فقط و فقط برای کسب یک پیروزی پرگل به مصاف استقلال می رویم.امیدوارم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)