پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دوست دارم در این یکی، دو سال آخر فوتبالم در این تیم حضور داشته باشم و با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس خداحافظی کنم.

محسن بنگر در خصوص باخت پرسپولیس برابر الهلال اظهار داشت: بازی بدی نبود ولی ما با ترس فوتبال بازی کردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. با این وضع و اوضاع پرسپولیس و مشکلاتی که در این تیم وجود دارد  همین که تا این مرحله حضور پیدا کردیم شاهکار بزرگی بود. 

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه و روند این مشکلات طی این چند سالی که در پرسپولیس حضور داشت خاطرنشان کرد: فکر می کنم امسال با این شرایط روند پارسال را ادامه خواهیم داد. امیدوارم بازیکنان به خاطر اسم و بزرگی تیم پرسپولیس و هواداران به این باشگاه بیایند.

بنگر درباره اینکه آیا در پرسپولیس ماندنی است یا نه، بیان داشت: من اگر با پرسپولیس قرارداد هم نداشتم در این تیم می ماندم چون این تیم را دوست دارم و به هوادارانش عشق می ورزم. حتی اگر به من پول هم ندهند در این تیم می مانم. من دوست دارم در این یکی، دو سال آخر فوتبالم در این تیم حضور داشته باشم و با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس خداحافظی کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور سیدجلال حسینی در تیم پرسپولیس عنوان کرد: اگر مشکلات مالی تیم برطرف نشود بازیکنان بزرگ و همین طور سیدجلال حسینی نمی توانند به این تیم بیایند. البته طی جلسه ای که با نژادفلاح داشتیم قرار شد ایشان اسپانسر جدید برای باشگاه بیاورند امیدوارم تمام این مشکلات حل شود.

وی همچنین در خصوص مصدومیتی که از ناحیه پا و دنده دارد تصریح کرد: با استراحت مطلقی که انجام می دهم و با بستن آتل شرایط پایم که از شرایط دنده ام حادتر است حدود دو هفته طول می کشد بهبود یابد و بتوانم در شروع فصل و تمرینات به پرسپولیس کمک کرده و در این تیم حضور پیدا کنم. البته الان یک عطسه باعث درد دنده ام می شود. امیدوارم خدا کمک کند و مصدومیتم زودتر بهبود پیدا کند.

بنگر در پایان خاطرنشان کرد:از هوادارانی که امسال به ورزشگاه آمدند و در بازی های آسیایی و دربی ورزشگاه را پر کردند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم از فصل آینده نتایج خوبی برای پرسپولیس به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)