پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: رفت و برگشت استقلال را در دربی می بریم.

محسن بنگر مدافع پرسپولیس  درخصوص شرایط پرسپولیس و خودش بعد از برد شیرین مقابل تراکتورسازی پاسخگوی سوالات خبرنگار ما بود.

 

* بعد از مدت ها تراکتور را شکست دادید، انگیزه خاصی برای این برد داشتید؟

ما 14 بازی بود که تراکتور را نبرده بودیم که همین آمار به ما انگیزه داده که ما بتوانیم این تیم را شکست دهیم. ما با هم قسم شده بودیم تا هر طوری شده تراکتور را شکست دهیم و دوباره به  جدول برگردیم. می خواستیم این رکورد را خراب کنیم و به همین خاطر بردیم. البته مدیریت باشگاه هم قول داده بود در صورت برد پول های مان را زودتر بدهند. 

* به عنوان بزرگ تر تیم به مهدی طارمی حق می دهید به خاطر پنالتی ناراحت شود؟

برانکو از قبل طارمی را به عنوان پنالتی زن اول انتخاب کرده بود اما در یک لحظه نظرش عوض شد. طارمی برای زدن ضربه پشت توپ رفته بود که نورمحمدی به سمت او رفت و گفت باید بن سون پنالتی را بزند. به همین دلیل او شوکه شد. طارمی حق داشت در یک لحظه شوکه شود اما مساله خاصی نبود و او هم از برد تیم مثل بقیه بچه ها خوشحال شد. 

* ظاهرا از جو ورزشگاه تبریز هم خیلی ناراحت بودی؟

ما در تبریز چه ببریم و چه ببازیم، فحش می خوریم. امیدوارم مسوولان فکری بکنند تا این مشکل حل شود. درست نیست جو ورزشگاه اینطور باشد. 

* قبول داری پرسپولیس در هفت هفته ابتدای لیگ راضی کننده ظاهر نشده است؟

باید بگویم پرسپولیس مهره های خوبی دارد که از نظر فنی و بازی کارآمد هستند. در دو بازی ذوب آهن و سایپا هم ما به داوری باختیم. اگر آن شش امتیاز را الان داشتیم بالای جدول بودیم. واقعا این داوری ها به تیم ما ضربه زده چون بازیکنان تکنیکی مان نهایت تلاش شان را کرده اند. پرسپولیس از نظر سرمربی هم مشکلی ندارد. برانکو مربی بزرگی است و این مساله را ثابت کرده است. حضور او در پرسپولیس روی روند بازی های تیم تاثیرگذار بوده و همه دیدند که این تیم خیلی خوب بازی می کند. او مربی بزرگی است و مطمئئن باشید در آینده نتیجه می گیرد. 

* در این سه بازی با نورمحمدی زوج خوبی را تشکیل داده اید، فکر می کنی حضور همزمان شما دو نفر در زمین باعث شود در بازی های آینده هم رکورد گل نخوردن را  حفظ کنی؟

من و رضا چهارمین سالی است که کنار هم بازی می کنیم و به همین خاطر هماهنگی خیلی خوبی داریم. ماریچ که تازه به پرسپولیس آمده و مایکل هم از سال قبل بوده است. بنابراین ما دو نفر خیلی با هم هماهنگ هستیم و می خواهیم یک زوج ایرانی خیلی خوب در خط دفاع درست کنیم. در واقع مکمل های خوبی برای هم هستیم. 

* هنوز هم به تیم ملی فکر می کنی؟

کی روش دفاع های مشخص شده ای را دارد و چون جوانگرایی کرده است کمتر به ترکیب تیمش دست می زند. من تلاشم را می کنم و آرزویم این است برای تیم ملی کشورم بازی کنم. اما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. برای تیم ملی در بازی با عمان آرزوی موفقیت می کنم. 

* از حالا برای دربی کری نمی خوانی؟

فقط می گویم رفت و برگشت استقلال را می بریم. اگر فرصت باشد در دربی گل می زنم چون دوست دارم به استقلال گل بزنم. 

* به عنوان هم بازی قدیمی محرم نویدکیا از او خبر داری؟

من هیچ خبری از محرم ندارم. اما باید بگویم او بازیکن بزرگی است و امیدوارم به سپاهان برگردد. نام او در تاریخچه سپاهان ثبت شده است و جزو افتخارات این باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)